رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه:

2700 بقعه متبركه در كشور میزبان اجرای طرح آرامش بهاری است

2700 بقعه متبركه در كشور میزبان اجرای طرح آرامش بهاری است ال مور: زنجان - رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینكه 2 هزار و 700 بقعه متبركه در كشور میزبان اجرای طرح آرامش بهاری هستند، اظهار داشت: تمركز طرح ؛ آرامش بهاری؛ بر آموزش و ترویج سبك زندگی اسلامی است.


به گزارش ال مور به نقل از روابط عمومی اداره كل اوقاف استان زنجان، حجت الاسلام علی محمدی شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبركه زنجان اضافه كرد: اجرای طرح آرامش بهاری از سال 88 شروع شده و طی این مدت نوآوری های قابل توجهی در زمینه استفاده بهتر از ظرفیت بقاع متبركه انجام شده است.
وی به تاكیدات رهبر معظم انقلاب درباره تبدیل بقاع متبركه به قطب های فرهنگی در كشور اشاره نمود و ادامه داد: برای عملیاتی كردن رهنمودهای معظم له تصمیم بر این شد كه طی ایام نوروز طرحی با عنوان آرامش بهاری اجرا و از ظرفیت بقاع متبركه در این حوزه استفاده گردد.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینكه طرح آرامش بهاری هر سال چند روز پیش از آغاز تعطیلات نوروزی اجرا و تا آخر تعطیلات ادامه پیدا می كند، اضافه كرد: طی سال های گذشته استقبال مردم از این طرح بسیار بالا بوده است.
حجت الاسلام محمدی اظهار داشت: ارتقای سطح معرفتی مردم و تولید فضای معنوی و خدمت رسانی به مردم در عرصه اسكان و پذیرایی در روزهای تعطیلات نوروزی از اهداف اجرای طرح آرامش بهاری است.
وی با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در دو بخش برنامه های فرهنگی و معرفتی و خدمات اجرایی اضافه كرد: عرضه مشاوره و گفت وگوهای چهره به چهره، پرسش و پاسخ، اجرای برنامه های متنوع برای كودكان و نوجوانان، تبلیغ چند رسانه ای، برگزاری مسابقه كتابخوانی همچون برنامه های جانبی طرح آرامش بهاری است.
7312/8068


1397/01/05
12:21:14
5.0 / 5
4786
تگهای خبر: فرهنگ , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
Almor
almor.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ال مور محفوظ است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس