مدیركل دفتر حمل و نقل سازمان شهرداری ها :

شورای شهر تهران در توسعه حمل و نقل پاك نمره قابل قبولی نمی گیرد

شورای شهر تهران در توسعه حمل و نقل پاك نمره قابل قبولی نمی گیرد ال مور: مدیركل دفتر حمل و نقل سازمان شهرداری ها و دهیاری های كشور عملكرد مدیریت شهری تهران در دوره پنجم را در بخش معاینه فنی و اجرای طرح محدوده كاهش عملكرد خوبی دانست و در بخش  توسعه حمل و نقل پاك همچون دوچرخه نمره قابل قبول به عملكرد آن نداد.



به گزارش ال مور به نقل از ایسنا دو سال از شروع به كار شورای دوره پنجم شهر تهران می گذرد؛ شورایی كه در این مدت به سبب تغییرات مدیریتی فراز و نشیب های بسیاری به خود دید و با توجه به این تغییرات بسیار اما تابحال به مسیر خود ادامه داده است. شورایی كه در كارنامه خود نقاط مثبت و منفی بسیاری برجای گذاشته است و بنظر می رسد تا رسیدن به نقطه مطلوب راه طولانی و سختی را در پیش دارد.

در آستانه دومین سالگرد شروع به كار شورای پنجم شهر تهران عملكرد این دوره از شورا را در مباحث حمل و نقلی و ترافیكی با مدیركل دفتر حمل و نقل سازمان شهرداری ها و دهیاری های كشور مورد بررسی قرار داده ایم و از او پرسیدیم كه به نظر شما آیا مدیریت شهری دوره پنجم تهران نمره قابل قبولی در این بخش ها دریافت می كند یا خیر و بطور كلی عملكرد مدیریت شهری دوره پنجم تهران را چگونه قابل ارزیابی است؟

مرضیه حصاری در گفت و گو با ایسنا اظهاركرد: شورا و شهرداری از یكدیگر جدا هستند. باوجود اینكه از ابتدا توسعه حمل و نقل عمومی همچون دوچرخه و پیاده در برنامه های مدیریت شهری تهران در دوره پنجم بود و شهردار نیز اقداماتی در این زمینه انجام داد اما شورای شهر همراهی نكرد. به عبارت دیگر شورا در بخش تصویب اعتبارات نتوانست به درستی عمل كند.

وی افزود: وقتی صحبت از حمل و نقل عمومی می شود نام دولت به میان می آید. بااینكه این نقد به دولت وارد است كه بایستی در این زمینه كمك های لازم را انجام دهد اما در شرایط اقتصادی كنونی و تحریم ها شهرداری ها نباید خودشان را كنار بكشند و باید در امتداد نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و توسعه زیرساخت های دوچرخه و پیاده ردیف های بودجه ای ثابت و كافی در نظر گرفته شود.

حصاری در بخش دیگری از صحبت هایش ضمن تقدیر از عملكرد معاونت حمل و نقل و ترافیك شهرداری تهران و پایبندی آن بر اصول خود اظهار داشت: قسمتی از منابع سازمان حمل و نقل و ترافیك شهرداری تهران برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی سپرده شد كه اتفاق مثبتی بود یعنی برای نخستین بار این منابع برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و موتور سیكلت ها هزینه می شود و شورا نیز باید از این حركت شهرداری حمایت كند و چشمش نباید صرفا به دولت باشد برای اینكه در غیر این صورت ناوگان حمل و نقل عمومی فرسوده تر می شود و مترو نیز به اتمام نمی رسد.

بگفته وی مدیریت شهری پنجم تهران در توسعه حمل و نقل پاك همچون دوچرخه و توسعه زیرساخت های آن نمره قابل قبولی نمی گیرد.

مدیركل دفتر حمل و نقل سازمان شهرداری ها و دهیاری های كشور عملكرد مدیریت شهری دوره پنجم در بخش معاینه فنی و اجرای طرح محدوده كاهش را خوب ارزیابی كرد.





منبع:

1398/06/08
10:53:40
5.0 / 5
3248
تگهای خبر: بودجه , توسعه , ساخت , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
Almor
almor.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ال مور محفوظ است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس