حصاركشی مردم میانمار برای مقابله با موج دوم كرونا

حصاركشی مردم میانمار برای مقابله با موج دوم كرونا ال مور: با بروز موج دوم كرونا در میانمار، بعضی از ساكنان یانگون، بزرگترین شهر این كشور با بهره گیری از تكه های چوب و آهن در اطراف محله های خود حصار درست كرده و اهتمام بر اعمال قرنطینه محلی دارند.


به گزارش ال مور به نقل از ایسنا، میانمار واقع در جنوب شرقی آسیا تابحال در مجموع ۲۶۲۵ مورد مبتلاشدن به کرونا و ۱۵ مورد مرگ ناشی از آنرا گزارش کرده است.
از اواسط ماه آگوست که کروناویروس بعد از هفته ها و بدون مشاهده یک مورد داخلی باردیگر در ایالت غربی راخین شیوع یافت، تعداد عفونت ها چهار برابر شده است.
خیلی از موارد اخیر مبتلاشدن به کرونا در میانمار مربوط به یانگون، پایتخت تجاری و بزرگترین شهر این کشور بوده است. ساکنان برای جلوگیری از ورود و خروج آزادانه مردم محلی به مناطق خود، موانع موقت جاده ای را برپا کردند.
هفته گذشته، مقامات دولتی دستوراتی در خصوص قرنطینه و خانه نشینی را برای ساکنان صادر کردند و شرکت های هواپیمایی و اتوبوسی، خدمات را در داخل و خارج از شهر به حالت تعلیق درآوردند.
هرچند مقامات میانمار، مردم را به سبب عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و افزایش شمار مبتلایان به کرونا سرزنش کرده اند.
در عین حال حصارها بدون اجازه مقامات محلی ساخته شده اند و بدین جهت مقامات به سرعت دستور برداشتن موانع را دادند اما بعضی از آنها هنوز در محله ها باقی مانده اند.
بنا بر گزارش رویترز، وزارت بهداشت میانمار اعلام نمود که از ۱۸۰ مورد جدید گزارش شده مبتلاشدن به کووید-۱۹ در روز شنبه، ۱۲۴ مورد مربوط به شهر یانگون بوده است.




منبع:

1399/06/23
22:14:48
5.0 / 5
1504
تگهای خبر: خدمات , ساخت , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس