فرآیند ثبت نام دانش آموزان زیرنظارت آموزش و پرورش است

فرآیند ثبت نام دانش آموزان زیرنظارت آموزش و پرورش است ال مور: كرمانشاه - رئیس اداره ارزیابی عملكرد و پاسخگویی به شكایات اداره كل آموزش و پرورش استان كرمانشاه اظهار داشت: فرآیند نظارت بر ثبت نام دانش آموزان استان همه ساله برپایه دستورالعمل ها و بخشنامه های ارسالی از وزارت آموزش و پرورش انجام می گیرد.


جواد یاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه كرد: همینطور انجام امور عملیاتی و اجرایی ثبت نام به مسئولان آموزشگاه ها محول شده و ادارات ارزیابی عملكرد و پاسخگویی به شكایات، مسئولیت كنترل نظارت، بازرسی و ارزیابی عملكرد ثبت نام در نواحی، شهرستان ها، مناطق تابعه استان و اداره كل آموزش و پرورش را مورد بررسی و بازرسی قرار می دهند.
وی افزود: اصلی ترین معضل و مشكلات طبقه بندی مدارس و فاصله عملكرد بعضی از مدارس است و تلاش می نماییم بین مدارس تیزهوشان، نمونه دولتی، شاهد و ایثارگران و سایر مدارس تعادل و توازن برقرار شود.
یاری اظهار داشت: امسال نحوه پذیرش دانش آموزان در مدارس متوسطه اول، استعدادهای درخشان و نمونه دولتی اصلاح می گردد و در این راستا مفاد سند تحول بنیادین و حذف عوامل صدمه زا و استرس آفرین با اتخاذ شیوه های پرهیز از آزمون های زائد و توسعه آزمون های پیشرفت تحصیلی، به خصوص در مدارس ابتدایی مدنظر خواهد بود.
او اظهار داشت: مدارس هیات امنایی و خاص مانند شاهد، ایثارگران و غیرانتفاعی هم برپایه شیوه نامه های خاص ثبت نام می گردد.
رییس اداره ارزیابی عملكرد و پاسخگویی به شكایات اداره كل اظهار نمود: ثبت نام دانش آموزان دوره اول ابتدایی از اول خرداد ماه آغاز و تا اطلاع ثانوی استمرار خواهد داشت. سایر دوره های تحصیلی بعد از صدور كارنامه و شیوه نامه های مرتبط ثبت نام و تا زمان مقرر ادامه خواهد یافت.
وی شماره تلفن های رسیدگی به شكایات در مدارس شهر كرمانشاه برای دریافت پیشنهادها و انتقادهای شهروندان را در ناحیه یك كرمانشاه، 38248771، ناحیه 2 را 37286515 و ناحیه سه را 38364755اعلام كرد و اضافه كرد: اداره ارزیابی عملكرد و پاسخگویی به شكایات استان كرمانشاه هم با شماره های 38233748 و 38251598 آمادگی پاسخگویی به مردم استان را دارد.
استان كرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت، 325 هزار دانش آموز و حدود 25 هزار نفر فرهنگی دارد.
3033/8066


1397/04/18
15:02:37
5.0 / 5
4291
تگهای خبر: ثبت نام , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۱
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس