خلیل آبادی خبر داد

نام گذاری تونلی در پایتخت به نام مصدق

نام گذاری تونلی در پایتخت به نام مصدق ال مور: رئیس كمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران از نام گذاری تونل آرش- اسفندیار به نام مصدق اطلاع داد و اظهار داشت: این نامگذاری در نوبت بررسی در صحن علنی شورای شهر است.



حسن خلیل آبادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینكه با عنایت به درخواست مردمی و درخواست حجت الاسلام دعایی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات در خصوص نام گذاری خیابانی به نام مصدق كه در مراسم نامگذاری اتوبان نیایش به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی بیان شد، اظهار داشت: كمیته نام گذاری بعد از بررسی، نام گذاری خیابانی به نام مصدق را بعد از تشكیل شورای پنجم در دستور كار قرار داد.

وی با اشاره به اینكه چند خیابان برای نام گذاری به نام مصدق پیشنهاد شد، اظهار داشت: نهایتا پیشنهاد شد كه تونل در حال ساخت آرش- اسفندیار كه هم اكنون در بیش از 95 درصد پیشرفت قرار دارد، بعد از تكمیل به نام مصدق گذاشته شود.

خلیل آبادی با اشاره به اینكه نام گذاری تونل آرش – اسفندیار به نام مصدق در كمیته نام گذاری به تصویب رسیده است، خاطرنشان كرد: این نام گذاری در نوبت ورود به دستور است تا در صحن علنی شورا بررسی و تصویب شود.

به گزارش ال مور به نقل از ایسنا، بهره برداری از هفتمین طرح تونلی شهر تهران، سبب تسهیل دسترسی های شرقی- غربی در یكی از پرتراكم ترین مناطق پهنه شمالی پایتخت (منطقه ۳) خواهد شد. تونل آرش- اسفندیار كه از خیابان آرش شرقی شروع شده و با عبور از زیر بزرگراه مدرس، خیابان آرش غربی، بلوار آفریقا، بلوار اسفندیار و خیابان حضرت ولیعصر(عج) به وسیله یك رمپ خروجی به ابتدای بزرگراه نیایش می رسد، شامل حدود ۱۴۰۰ متر معبر تونلی و بیش از ۱۱۰۰ متر مسیر دسترسی است. بهره برداری از این پروژه، تبعات ترافیكی ناشی از قطع ارتباط معابر شرقی- غربی منطقه توسط بزرگراه شهید مدرس و خیابان حضرت ولیعصر(عج) را به حداقل خواهد رساند.




1396/10/06
19:11:46
5.0 / 5
4601
تگهای خبر: فرهنگ , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس