تدوین چارچوب برنامه مدیریت جامع زیست بومی تالاب نئور

تدوین چارچوب برنامه مدیریت جامع زیست بومی تالاب نئور ال مور: مدیر ملی طرح حفاظت از تالاب های ایران از تدوین چارچوب اولیه برنامه مدیریت جامع زیست بومی تالاب نئور آگاهی داد.



به گزارش ال مور به نقل از ایسنا علی ارواحی با اشاره به روند تدوین برنامه مدیریت جامع تالاب نئور اظهاركرد: تالاب نئور یكی از تالاب های كوهستانی است كه در بالادست حوضه آبریز و در استان اردبیل واقع شده است. تدوین برنامه مدیریت جامع این تالاب از اردیبهشت امسال با حضور تمام دست اندركاران آغاز و هم اكنون چارچوب اولیه این برنامه استخراج و نهایی شده است.

وی ادامه داد: در نشست سوم تدوین برنامه، حاضران با تحلیل تهدیدات و مشكلات تالاب، اهداف راهبردی و اقدامات اولویت دار جهت حفاظت و بهره برداری خردمندانه از تالاب را در طولانی مدت استخراج و تعیین كردند.

مدیر ملی طرح حفاظت از تالاب های ایران با اشاره به نقش موثر و مشاركت همه ذینفعان بویژه جوامع محلی و سمن ها در تدوین برنامه مدیریت جامع تالاب نئور اظهار داشت: پروسه برنامه ریزی پایین به بالا و كسب نظرات دست اندركاران از اصول كلیدی رویكرد زیست بومی است كه در تدوین این برنامه به آن پرداخته شده است و امید می رود در آینده ای نزدیك این برنامه نهایی و برای تصویب و اجرا به مقامات محلی و استانی ارائه شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، بگفته ارواحی، استخراج پروتكل های پایش، تدوین ساختار سازمانی بین بخشی و تهیه نقشه پهنه بندی منطقه گام های آتی هستند كه در دو نشست بعدی محقق خواهند شد.





منبع:

1398/05/13
19:42:35
5.0 / 5
4450
تگهای خبر: آینده , ساخت , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس