توضیحات شهرداری درباره تصاویر مسافران مبتلا به كرونا

توضیحات شهرداری درباره تصاویر مسافران مبتلا به كرونا به گزارش ال مور رئیس مركز ارتباطات شهرداری تهران با بیان كاهش یك میلیونی سفرهای مترویی شهروندان، در مورد انتشار برخی فیلم و عكس ها درباره برخی مسافران مبتلا به كرونا، توضیحاتی عرضه داد.


به گزارش ال مور به نقل از ایسنا، غلام محمدی در حساب توییتری خود با اشاره به انتشار فیلم هایی از افتادن برخی افراد در مترو نوشت: عزیزان به شایعه ها توجه نكنید. هر مورد مشكوكی در رابطه با كرونا را یقینا اطلاع رسانی می نماییم، در مترو تهران روزانه میلیون ها نفر جابجا می شوند و چنین صحنه هایی به علت ضعف، خستگی، افت فشار و بیماری های برخی مسافران در طول سال مكررا رخ می دهد و رسانه ها باید از سلامت روان مردم صیانت كنند.
وی با انتشار تصاویری از حال نامساعد یك فرد در ایستگاه مترو خط یك نوشت: بامداد روز پنجشنبه مسافری در خط یك مترو و در راه ایستگاه شاهد - باقرشهر گرفتار ضعف ناگهانی شد كه بلافاصله بعد از توقف در ایستگاه شهر آفتاب با همكاری اورژانس تهران مداوای اولیه وی انجام شد و فرد هیچ گونه علایم مبتلا شدن به بیمار كرونا نداشت و مرخص شد.
او همینطور نوشت: شهروندان گرامی لطفا هر گونه عدول از مصوبات ستاد مبارزه با كرونا توسط نهادهای وابسته به شهرداری در برگزاری مراسمات، نمایشگاه ها، تجمعات و... را به سامانه 137 منعكس كنند تا سریعا مورد رسیدگی قرار گیرد.
محمدی در یك توییت دیگر خود در مورد سفر همشهریان مان با مترو نوشت: سفرهای مترویی شهروندان تهرانی با كاهش بیشتر از یك میلیون به حدود 800 هزار سفر رسید كه این مسئله موید افزایش خودمراقبتی مردم است كه باید با جدیت ادامه یابد تا كرونا را شكست دهیم.




منبع:

1398/12/09
14:35:43
5.0 / 5
3617
تگهای خبر: جشن , سلامت , شهرداری , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس