كمپین جهانی نه به تحریم و نه به كرونا از مرز 255 هزار امضاء گذشت

كمپین جهانی نه به تحریم و نه به كرونا از مرز 255 هزار امضاء گذشت ال مور: دبیرخانه كلانشهرهای كشور اعلام نمود: ملت بزرگ ایران می توانند جهت شركت در این كمپین به سایت http: //www.corona2plus.com رجوع كنند.


به گزارش ال مور به نقل از ایسنا، در متن گزارش دبیرخانه كلانشهرهای كشور آمده است: با فراگیری ویروس كرونا در كلیه كشورهای جهان و سرزمین ها، حالا این مساله كاملا مشخص شده كه این ویروس یك تهدید جدی جهانی و مسبب یك بیماری واگیردار و پاندمیك است كه تمامی جوامع بشری را فارغ از محدوده های جغرافیایی، نژاد، زبان و ملیت تحت تأثیر قرار می دهد و آثار زیان باری بر سلامتی شهروندان به جای می گذارد و به علت سرعت انتشار و قدرت فراگیری، تأثیر مخرب آن در خیلی از جنبه های اقتصادی، اجتماعی و خدمات پایه مورد نیاز شهروندان اجتناب ناپذیر است.
ازاین رو گزارش؛ بنابراین ضروریست كه تمامی كشورها در یك اجماع جهانی در مقابل این بیماری مصیبت بار، بدون در نظر گرفتن اختلافات سیاسی و تفاوت های جغرافیایی، ایستادگی كرده و با هم در كاهش آثار مخرب آن بخصوص بر سلامت شهروندان همكاری نمایند.
در ادامه این گزارش عنوان شده است: یقیناً در مبارزه با این بلای جهانی، باید با زبان "انسانیت" دست یاری به هم دهیم و دستهای یاریگر را از هر نژاد و مذهب باید به گرمی بفشاریم. ویروس كرونا، كشنده است و كشنده تر می شود اگر در دسترسی به بهداشت و امكانات پیشگیرانه و درمان نجات دهنده، تبعیض وجود داشته باشد. تبعیض در سلامت، همان همراهی با نسل كشی و مصداق جنایت جنگی ضد بشریت است كه با نادیده انگاری حداقل های حقوق بشری فرصت شیوع، فراگیری و اثرات مخرب انسانی این بیماری را فراهم می نماید.




منبع:

1399/01/18
23:22:56
5.0 / 5
2933
تگهای خبر: خدمات , درمان , سایت , سلامت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۱
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس