مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران تاكیدكرد

برخورد با هر نوع تخلفی در میادین میوه و تره بار

برخورد با هر نوع تخلفی در میادین میوه و تره بار به گزارش ال مور مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از برخورد با هرنوع تخلف در سطح میادین میوه و تره بار اطلاع داد.



به گزارش ال مور به نقل از ایسنا، سعید راد با تاکید بر رعایت حقوق شهروندان بعنوان مهم ترین هدف سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اظهار داشت: تمام اقدامات سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار ناظر بر رعایت حقوق شهروندان و مبتنی بر تأمین رضایت خاطر آنهاست. چنانکه در آخرین نظرسنجی های به عمل آمده از جانب مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، بیشتر از ۹۳ درصد از رجوع کنندگان به میادین و بازارها از کارگران شاغل در این مراکز رضایتمندی داشتند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به روند افزایشی مشتریان میادین و بازارهای میوه و تره بار اظهار داشت: با وجود آنکه مدیران میادین و رؤسای بازارهای میوه و تره بار بر عملکرد آنها نظارت مستقیم و مستمر دارند، در مناسبت های مختلف نظیر ایام نوروز هم برای پیشگیری و برخورد با هرگونه تخلف احتمالی، نظارت بر میادین و بازارهای میوه و تره بار افزایش می یابد.

وی با اشاره به اینکه تمامی بهره برداران و کارگران غرفه ها موظف به رعایت استانداردهای کیفی و کمی تعیین شده از جانب سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران هستند، اظهار نمود: با هیچ کس عهد اخوت نبسته ایم و با هر نوع تخلفی بدون بخشایش برخورد می نماییم و کوشیده ایم تا عملکرد میادین میوه و تره بار باعث آرامش شهروندان شود.

راد با اشاره به اینکه مراجعات میادین میوه و تره بار به بیشتر از یک میلیون نوبت خرید روزانه رسیده است، خاطرنشان کرد: کسب رضایتمندی این حجم از رجوع کنندگان و تأمین خواسته ها و مطالبات آنان، با اینکه امر دشواری است اما برای پاسخگویی به شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نکرده ایم و تایید نهادهای بی طرف بر موفقیت عملکرد این سازمان در خصوص خدمات رسانی به مردم، گواه این مورد است.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، تجهیز میادین میوه و تره بار به مبلمان و رسیدگی به فضای سبز آنها را همچون نکات مثبت این مراکز خواند و تصریح کرد: امروز میادین میوه و تره بار به فضاهای عمومی مناسبی تبدیل گشته اند که رجوع کنندگان با آرامش خاطر به آنها رجوع می کنند و با آسودگی و اطمینان، نسبت به تهیه ارزاق و مایحتاج مورد نیاز خود از این مراکز اقدام می کنند.




1399/02/23
23:40:12
5.0 / 5
2061
تگهای خبر: خدمات , خرید , شهرداری , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
Almor
almor.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ال مور محفوظ است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس