جانشین فرمانده ناجا عنوان كرد

افزایش هزینه جرم نقش محوری در پیشگیری موثر از لطمه های اجتماعی

افزایش هزینه جرم نقش محوری در پیشگیری موثر از لطمه های اجتماعی ال مور: جانشین فرمانده ناجا، پلیس را سخنگوی مردم در بیان مطالبات و مشكلات دانست و برضرورت افزایش هزینه جرم برای پیشگیری های موثر از لطمه های اجتماعی تاكید نمود.


به گزارش ال مور به نقل از ایسنا، سردار قاسم رضایی در دیدار با آیت الله "سید احمد علم الهدی" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد مقدس گفت: لطف وعنایت فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و همین طور مراجع و علمای عزیز به نیروی انتظامی یک توفیق بزرگ برای پلیس خدمتگزار بوده و بالاترین وجه ناجا ولایتمداری است که حاصل آن پیشرفت و موفقیت و کسب رضایت هموطنانمان است.
جانشین فرمانده ناجا اضافه کرد: نیروی انتظامی در ماموریت ها و مواجهه با جهات مختلف تکالیف و مسئولیت هایی که بر عهده دارد با روحیه جهادی و ایثار انجام وظیفه می کند.
وی اظهار داشت: با فرمان رهبرمعظم انقلاب اسلامی در حماسه مواسات و همدلی، کارکنان نیروی انتظامی و خانواده های ولایی و انقلابی آنها نیز در کنار ماموریت های گسترده ای که برای پیش گیری از ویروس کرونا و برقراری نظم و امنیت کشور دارند در حد بضاعت خود نیز لبیک گفتند و در این رزمایش بزرگ سراسری حضور چشم گیر و مؤثری داشتند.
سردار رضایی اشاره کرد: نیروی انتظامی مسیر معنوی رو به رشدی دارد و این روحیه و معنویت در کار و دستاوردهای پلیس توسعه بیش از پیش به دنبال داشته است.
وی با اشاره به افزایش 66 درصدی کشفیات مواد مخدر در مرزهای کشور اظهار داشت: یکی از دغدغه های اصلی مردم سرقت است و در مقابله و پیش گیری از این گونه جرایم وآسیب ها تبیین نقش دیگر سازمان ها نیز بسیار لازم است.
جانشین فرمانده ناجا در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم افزایش هزینه جرم در پیش گیری از جرایم نیز تاکید و اشاره کرد: هزینه جرم، تناسبی با جرم نداشته و این مسئله موجب افزایش وقوع جرایم می شود و دراین زمینه خلاءهای قانونی باید مطالعه و مرتفع شوند.
طبق گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار رضایی پلیس خدمتگزار را سخنگوی مردم در بیان مطالبات و مشکلات دانست و اظهار داشت: امیدواریم در گام دوم انقلاب با چشم اندازهای توسعه ای خود موفقیت های روزافزونی داشته باشیم.
لازم به یادآوری است در ادامه نماز جماعت به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد انجام شد و بعد از آن آیت الله "سید احمد علم الهدی" از حضور موثر فرماندهان ناجا و اقدامات و خدمات کارکنان خدوم و زحمتکش پلیس و دستاوردهای گسترده نیروی انتظامی تشکر کرد.




منبع:

1399/03/08
13:24:31
5.0 / 5
2248
تگهای خبر: توسعه , خدمات , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۵
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس