فرماندار ویژه شهرستان ری تاكید كرد

رصد رعایت پروتكل های بهداشتی در دستگاههای خدمات رسان

رصد رعایت پروتكل های بهداشتی در دستگاههای خدمات رسان ال مور: فرماندار ویژه شهرستان ری با تكیه بر رصد و نظارت دستگاههای خدمت رسان سطح شهرستان ری برای رعایت پروتكل های بهداشتی، اظهار داشت: با راه اندازی دستگاه نظرسنجی در شهرستان ری كار رصد و پایش رعایت پروتكل های بهداشتی توسط دستگاههای اجرایی انجام می شود.


حسین توکلی در گفتگو با ایسنا، در تشریح روند نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان ری، اظهار داشت: برای تحقق نظارت بر رعایت پروتکل ها بازدیدهای سرزده ای در دستگاههای مختلف انجام می شود که در این بازدیدها اغلب دستگاه ها در رعایت پروتکل های بهداشتی و پاسخگویی به ارباب رجوع عملکرد خوبی داشتند البته بعضی از ادارات هم بدلیل عدم فضای مناسب اداری با مشکل مواجه بودند که مشکلات آنها از راه اداره کل مربوطه پیگیری و رفع خواهد شد.
وی ادامه داد: از طرفی با راه اندازی دستگاه نظرسنجی در شهرستان ری، به صورت دوره ای این دستگاه در ادارات شهرستان مستقر و نحوه عرضه خدمات، رعایت پروتکل های بهداشتی و برخورد کارکنان با ارباب رجوع در دستگاههای خدمات رسان به صورت دقیق رصد می شود و طبق گزارش های دریافتی از این دستگاه نظرسنجی اقدامات لازم با هدف تحقق رضایت شهروندان انجام می شود.
وی تصریح کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی بیماری کرونا نوعی حقوق شهروندی است که در این راستا می بایست اطلاع رسانی عمومی در مورد تبعات قانونی ناشی از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت کامل توسط دستگاههای مربوطه صورت گیرد.
فرماندار ویژه شهرستان ری، در بخش دیگری از صحبت های خود با تکیه بر برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهرستان ری، اظهار داشت: حریم شهرها و روستاها توسط چند نهاد و دستگاه اداره می شود و این چندگانگی مدیریت حریم موجب، اختلال در روند پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز می شود بنابراین نیاز است که درباره مدیریت حریم به تصمیم جامع دست پیدا نماییم.
وی افزود: بدون شک مبحث مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح استانی و شهرستانی به صورت ویژه پیگیری خواهد شد، اما حریم شهرها و روستاها توسط چند نهاد و دستگاه مدیریت می شود و این چندگانگی مدیریت حریم موجب، اختلال در روند پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز می گردد که بایستی این مورد مهم از راه تغییر قانون پیگیری شود.
وی تصریح کرد: با افرادی که به صورت قانونمند درخواست راه اندازی بنا دارند همراهی لازم را خواهیم داشت و در همین راستا باید جهاد کشاورزی با هدف پیشگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی، در یک نقطه از شهرستان زمین هایی که قابلیت کشت ندارند را شناسایی و برای آن طرح های اشتغال زا عرضه کند ولی منابع طبیعی شهرستان ری با همکاری سایر دستگاه ها باید از تصرف اراضی ملی به طور جدی جلوگیری و با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی ملی برخورد قاطع داشته باشد.




منبع:

1399/08/26
15:20:47
5.0 / 5
1016
تگهای خبر: خدمات , دستگاه , ساخت , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۵
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس