بانك رفاه قسمتی از پول اوراق مشاركت مترو را واریز كرد

بانك رفاه قسمتی از پول اوراق مشاركت مترو را واریز كرد ال مور: مدیرعامل متروی تهران از واریز قسمتی از پول اوراق مشارکت مترو و اتوبوسرانی از طرف بانک رفاه آگاهی داد.


علی امام در گفت و گو با ایسنا، با اعلام خبر واریز قسمتی از پول اوراق مشارکت مترو اظهار داشت: بانک رفاه بامداد امروز 214 میلیارد تومان از سهم دولت از اوراق مشارکت انتشار یافته برای مترو و اتوبوس را به حساب شهرداری واریز کرد.

مدیرعامل متروی تهران با اشاره به اینکه بر طبق قانون 50 درصد اصل و سود اوراق مشارکت منتشره توسط دولت تضمین می شود، افزود: حالا بانک رفاه سهم 50 درصدی دولت از اوراق مشارکت که حدود 750 میلیارد تومان می شود را قصد واریز دارد که امروز بامداد حدود 214 میلیارد تومان را واریز کرده و مقرر است تا آخر وقت امروز مابقی را هم واریز نماید.

وی با اشاره به اینکه از این 750 میلیارد تومان واریزی 250 میلیارد تومان برای اتوبوسرانی است، اظهار نمود: ما بر طبق قول و وعده ای که به مردم داده بودیم می بایست تا آخر سال 10 ایستگاه دیگر مترو را به بهره برداری برسانیم و از آنجایی که پیمانکاران در 10 ایستگاه مترو مشغول به کار هستند باید متناسب با قول و قرارمان با پیمانکار و متناسب با پیشرفت ایستگاه نسبت به افتتاح آن اقدام نماییم.

امام افزود: البته اقدامات اساسی در ایستگاه ها انجام شده و برخی ایستگاه ها نیازمند اقداماتی همچون تامین روشنایی، کابل کشی و برخی دیگر نیز نیازمند کارهای اساسی همچون نصب تهویه، سیستم اطفاء حریق و غیره هستند که متناسب با پیشرفت ایستگاه ها افتتاح خواهند شد.




منبع:

1399/10/23
23:31:10
0.0 / 5
715
تگهای خبر: شهرداری , مد
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس