رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران:

توسعه دولت الکترونیک تنها در حذف حضوری مخاطب نیست

توسعه دولت الکترونیک تنها در حذف حضوری مخاطب نیست رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران تصریح کرد: توسعه دولت الکترونیک تنها در حذف حضوری مخاطب نیست و باید به صورت هوشمند رضایت مخاطب دنبال شود.


مسعود شفیعی در گفتگو با ایسنا، در تشریح روند توسعه دولت اکترونیک در سطح استان تهران، اظهار داشت: توسعه دولت الکترونیک در کشور مستلزم پیشبینی همه سازوکارهای در رابطه با میز خدمت است و بدون شک توسعه دولت الکترونیک روی کاغذ اتفاق نمی افتد و تنها در حذف حضوری مخاطب خلاصه نمی گردد.
وی ادامه داد: شناسایی تمامی گلوگاه های در رابطه با فرآیندهای میز خدمت و بررسی ایرادات و پیشنهاداتی که در هر خدمت باید مورد توجه قرار گیرد، از اساسی ترین موضوعات در توسعه جامع دولت الکترونیک است. گاها برخی خدمات روی کاغذ الکترونیک شده اما در واقع حواشی که پیرامون عرضه این خدمت وجود دارد، کار ذینفعان و مخاطبان را سخت تر و فرایند انجام کار را طولانی تر کرده است.
وی افزود: بطور قطع در توسعه دولت الکترونیک باید از پیش همه فرآیندهای خدماتی بررسی شود و ایرادات آن رفع گردد. اگر برای هر خدمتی راهنمای گام به گام در پرتال سازمان وجود داشته باشد علاوه بر آنکه از سردرگمی مخاطبان جلوگیری می شود موجبات ارتقای رضایت شهروندان و جامعه هدف سازمان هم فراهم می شود.
وی تصریح کرد: هم اکنون مخاطبان بر مبنای میزان دسترسی و سرعت انجام کارها در بستر الکترونیک نسبت به عملکرد سازمان ها نتیجه گیری می کنند که اگر در بستر الکترونیک هم سرعت انجام فرایند پایین و با ایراد باشد، رضایت مندی مخاطبان کاسته می شود.



1400/06/05
23:15:32
0.0 / 5
842
تگهای خبر: آینده , توسعه , جامعه , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۵
Almor
almor.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ال مور محفوظ است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس