رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان:

۱۰۵۰ مدرسه با کمک خیرین در لرستان ساخته شده است

۱۰۵۰ مدرسه با کمک خیرین در لرستان ساخته شده است به گزارش ال مور، لرستان رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان اظهار داشت: ۱۰۵۰ مدرسه در چارچوب ۳۶۵۴ کلاس در استان ساخته شده است.


محمدعلی رضوی امروز دوم شهریور در شورای آموزش و پرورش لرستان که با حضور وزیر آموزش و پرورش در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار نمود: تابحال ۱۰۵۰ مدرسه با کمک مردم ساخته و تحویل آموزش و پرورش لرستان شده است.
وی افزود: این ۱۰۵۰ مدرسه در چارچوب ۳۶۵۴ کلاس درس بوده است.
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان با تاکید براینکه نوسازی مدارس استان بی شائبه و شبانه روز فعالیت می نمایند، اظهار داشت: تابحال ۹۸۰ میلیارد تومان اعتبار توسط خیرین داخل و خارج کشور به لرستان آورده شده است.
رضوی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۱۰۰۰ مدرسه تخریبی در لرستان وجود دارد که نیازمند بازسازی و تخریب هستند.
وی تصریح کرد: برای بازسازی و تخریب این مدارس فوق می طلبد هم اعتبارات دولتی در اختیار آموزش و پرورش و نوسازی مدارس قرار گیرد.
رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان اظهار نمود: برای دعوت به همکاری از خیرین مدرسه ساز نیازمند مساعدت استاندار لرستان و وزیر آموزش و پرورش است.
رضوی اظهار داشت: نیاز است از ظرفیت فعالین صنایع و معادن لرستان در ساخت مدرسه استفاده کنیم؛ به تازگی با همکاری یکی از فعالین حوزه معدن در شهرستان الیگودرز با هزینه ۸ میلیارد تومان یک خوابگاه بوجود آمده است.



1402/06/02
22:43:19
0.0 / 5
232
تگهای خبر: آموزش , ساخت , مد , نوسازی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
Almor
almor.ir - حقوق مادی و معنوی سایت ال مور محفوظ است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس