زمینه همكاری صنعتی امیركبیر با دانشگاه های سوئد بوجود آمد

زمینه همكاری صنعتی امیركبیر با دانشگاه های سوئد بوجود آمد ال مور: تهران- زمینه های همكاری دانشگاه های سوئد با دانشگاه صنعتی امیركبیر در زمینه های علمی، آموزشی و پژوهشی بوجود آمد.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از دانشگاه صنعتی امیركبیر، هیات متشكل از نمایندگان بین الملل و اساتید دانشگاه های لوند، چالمرز، هالمستاد، مالمو، لیناس، بوراس و KTH سوئد از دانشگاه امیركبیر بازدید نمودند.
در نشستی با حضور مسئولان دانشگاه صنعتی امیركبیر با هیات دانشگاهی سوئدی، امیر گلرو مدیر همكاری های علمی بین المللی دانشگاه به معرفی دانشگاه امیركبیر، ظرفیت ها، توانایی ها و دستاوردهای دانشگاه پرداخت.
تبیین مدلهای همكاری های بین المللی و ظرفیت های موجود برای همكاری با هر یك از دانشگاه ها از دیگر موضوعات مطرح در این نشست بود.
تبادل دانشجو در مقاطع تحصیلات تكمیلی و دوره های دكتری دومدركه تك نفره در حوزه آموزش و برگزاری كارگاه های تخصصی در حوزه پژوهش همچون مواردی بود كه مورد توافق طرفین قرار گرفت.
همچنین در این بازدید چند نفر از اساتید دانشگاه در حوزه های مختلف علم با همتایان خود در این نشست ملاقات و رایزنی داشتند و زمینه های همكاری های علمی و پژوهشی دو طرفه مورد برسی قرار گرفت.
فراهنگ **1085**1055


1397/01/22
14:37:03
5.0 / 5
4570
تگهای خبر: صنعت , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس