مدیركل آموزش و پرورش كرمانشاه:

دانش آموزان به خاطر شرایط مادی نباید از تحصیل باز بمانند

دانش آموزان به خاطر شرایط مادی نباید از تحصیل باز بمانند ال مور: كرمانشاه - مدیركل آموزش و پروش استان كرمانشاه اظهار داشت: هیچ دانش آموزی نباید به خاطر شرایط اقتصادی خانواده خود از تحصیل باز بماند و هرگونه هزینه در جهت ارتقای سطح آموزش سرمایه گذاری برای آینده ای بهتر است.


به گزارش ال مور به نقل از ایرنا، مجید یزان پناه روز سه شنبه در نشست هم اندیشی روسای مناطق آموزش و پرورش به منظور برنامه ریزی و تمهید مقدمات ساماندهی نیروی انسانی برای سال تحصیلی آینده در خانه معلم اضافه كرد: دانش آموزان امیدهای فردای این مرزو بوم هستند، آینده ای كه همین درصد كم دانش آموزان تشكیل دهنده كل بافت جمعیتی آن خواهند بود.
وی تصریح كرد: اولویت اول، دوم و آخر در آموزش و پرورش معلم است كه این مساله مهم در ساماندهی نیروی انسانی باید با تدبیر مورد توجه جدی قرار گیرد.
یزدان پناه با اشاره به فشارهای خارجی برای از بین بردن روحیه امید، نشاط و تلاش در میان مردم، از مدیران مناطق خواست در تولید و حفظ روحیه شادابی و نشاط در مدارس تلاش كنند و شادابی و نشاط را نیاز امروز جامعه دانست.
وی بر برنامه ریزی صحیح از جانب مدیران آموزش و پرورش مناطق تصریح كرد و از آنها خواست در اجرای دقیق شیوه نامه ساماندهی سال تحصیلی آینده نهایت تلاش خویش را بكار گیرند و ابراز امیدواری كرد در مهرماه هیچ كلاسی بدون معلم نماند.
یزدان پناه ضمن تقدیر از عملكرد مدیران مناطق تابعه، به كلام رهبر انقلاب در مورد خدمت رسانی و پاسخگویی به مردم اشاره نمود و یكی از مهمترین اولویت های آموزش و پرورش را مدارا كردن با مردم دانست و از مدیران خواست نسبت به این امر مهم نهایت تلاش و تلاش خویش را بكار گیرند و در هم افزایی و پاسخگویی شفاف با ارباب رجوع تلاش كنند.
مدیركل آموزش و پرورش استان كرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نظریه 'پنجره های شكسته' در علم مدیریت، به اهمیت رعایت اصول مدیریتی مدرن و بروز اشاره نمود و از مدیران خواست تا با زیرمجموعه های خود رابطه تعاملی داشته باشند.
وی معلم، دانش آموز و كلاس را از اصلی ترین اركان آموزش و پرورش دانست و معلمان را ستون آموزش و پرورش و پیشگامان مبارزه با جهل و نادانی و تربیت كنندگان و آموزش دهندگان صددرصد جمعیت فردای جامعه دانست كه در صف اول جهل ستیزی و خردورزی جانفشانی می كنند كه باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند.
استان كرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای 325 هزار دانش آموز است.
8066


1397/05/02
13:44:15
5.0 / 5
4252
تگهای خبر: آینده , جامعه , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۴
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس