پدر شهید چهار ساله: بچه ام زنده است او را نبرید

پدر شهید چهار ساله: بچه ام زنده است او را نبرید ال مور: اهواز - پدر شهید طاها اقدامی كودك چهارساله كه توسط تروریستها در اهواز به شهادت رسید اظهار داشت: بچه ام زنده است نمی گذارم او را ببرند و به خاك بسپارند.


سعدالله اقدامی روز دوشنبه كه در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی اهواز حضور داشت به هنگام تشییع پیكر فرزندش طاها اقدامی به روی جنازه افتاده بود و در حالیكه اشك می ریخت مانع از بردن پیكر او شد كه مردم او را دلداری دادند و پیكر این شهید را تشییع كردند.
این پدر شهید با اشاره به این كه فرزندم جلوی چشمانم جان داد اظهار داشت: نمی توانم باور كنم كه طاها دیگر در میان ما نیست چونكه خاطرات او هنوز در ذهن من است.
وی اضافه كرد: همسر و فرزندم در روز رژه آمده بودند كه نظاره گر باشند اما یك عده تروریست ناجوانمردانه او را به شهادت رساندند. كودك چهار ساله من چه گناهی داشت كه او را به شهادت رساندند.
اقدامی در حالیكه اشك می ریخت اظهار داشت: این هنر نیست كه یك عده با سلاح پر به سمت مردم بی گناه حمله ور شوند. طاهای من همیشه زنده است و صدای او هنوز در گوشم است.
به گزارش ال مور به نقل از ایرنا مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز دوشنبه با حضور مسئولان ملی، استانی و جمع كثیری از مردم از مقابل حسینیه ثارالله شروع شد.
در این مراسم وزیران اطلاعات، بهداشت، درمان و آموزش پزشكی، 2 نماینده مقام معظم رهبری، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، رییس بنیاد شهید، رییس كمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و تعدادی دیگر از مسئولان لشگری و كشوری حضور داشتند.
حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز، بامداد شنبه، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، منجر به شهید و مجروح شدن عده ای از شهروندان شد. به دنبال این حادثه و به شهادت رسیدن 24 نفر از شهروندان خوزستانی، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار طی اطلاعیه ای مشترك روز دوشنبه را عزای عمومی اعلام نمودند.
همچنین از 68 نفر مصدوم حمله تروریستی به رژه نیروی های مسلح در اهواز تابحال حدود 40 نفر از بیمارستان مرخص شدند.
9879/6064


1397/07/02
14:18:45
5.0 / 5
4490
تگهای خبر: برند , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس