رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران:

همكاری شهرداری با نهادهای خدماتی شهر

همكاری شهرداری با نهادهای خدماتی شهر به گزارش ال مور رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران از آمادگی همكاری شهرداری با نهادهای خدماتی شهر جهت رفع معضلات چند وجهی شهری اطلاع داد.



به گزارش ال مور به نقل از ایسنا، شیرازی با عنایت به اهمیت پاسخگویی مدیران و مسئولان به مردم و در جهت حل مشكلات و رسیدگی به درخواست شهروندان اظهار داشت: بعضی از معضلات و مشكلات شهری چندوجهی هستند. به طور مثال در مورد رها شدن ماشین های اسقاطی پلاك دار، فضاهای بی دفاع شهری و روشنایی معابر كه نهادهای دولتی و خدماتی در رسیدگی به آن دخیل هستند باید اذعان كرد شهرداری تهران آماده است تا با اشتراك داده ها و تجارب با واحدهای خدمات رسان همچون ادارات برق، آب، پلیس راهور، نیروی انتظامی و غیره با تشكیل كارگروه های مشترك و ارتباطات سیستمی مشترك معضلات و مشكلات چند وجهی شهر را حل و فصل كند تا به آرامش، امنیت و آسایش شهروندان خدشه ای وارد نشود.

اقدامات شهرداری پیش از شروع فصول سرما برای مقابله با معضل آبگرفتگی آغاز شده است

وی در مورد آبگرفتگی احتمالی انهارو دپوی زباله در مسیل ها اظهاركرد: حوزه خدمات شهری شهرداری تهران همراه مجموعه های مرتبط از دو ماه پیش طی جلسات و بازدیدهای میدانی وضعیت انهار را بررسی نموده و اقدامات مهندسی و لازم را در مورد اصلاح هندسی، تعمیر و بهسازی و رفع موانع در مسیل ها و معابر انجام داده تا هنگام بارش نزولات آسمانی كمترین مشكل برای شهر و شهروندان به وجود آید البته با نظارت های سازمان بازرسی و پیام های مردمی ۱۳۷در صورت مشاهده آبگرفتگی در سطح معابر اقدامات لازم جهت حل آن صورت خواهد گرفت.

شیرازی با اشاره به ریزش زباله های ماشین های پسماند هنگام حمل در اتوبان آزادگان و دیگر بزرگراه ها اظهار داشت: حتما به این مورد رسیدگی خواهد شد و جلسه ای با سازمان پسماند و معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در مورد ساماندهی ماشین های حمل پسماند، استفاده از حفاظ های استاندارد و آموزش های لازم منطبق با دستورالعمل ها و قوانین برگزار می گردد و این اقدامات به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

رئیس سازمان بازرسی ضمن تشكر از رسانه ها به دلیل فرهنگ سازی در مورد تفكیك زباله اظهاركرد: در مقایسه با ادوار گذشته مشاركت مردم امروز در مورد رویارویی با زباله و استفاده از مخزن های مكانیزه زباله و مبحث تفكیك از مبدا افزایش یافته است و تقاضا داریم با فرهنگ سازی بیشتر رسانه ها و مشاركت مضاعف شهروندان شاهد شهری زیبا و عاری از زباله و آلودگی باشیم.

بازار روزهای مناطق با مكانیزم جدید ساماندهی و راه اندازی خواهند شد

وی در مورد ساماندهی بازار روزهای مناطق توضیح داد: متاسفانه در احداث و راه اندازی برخی بازار روزها دست دلال ها و افراد سودجو در كار است و ما در حال بررسی و انجام راهكاری هستیم تا این دلال ها كه سود زیادی به جیب می زنند از چرخه حذف شوند و با ساماندهی جامع و دقیق تر، بازار روز مناطق فعالیت كنند.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، وی خبرنگاران و رسانه ها را كه در بطن مردم هستند به عنوان چشم سوم شهرداری دانست و اظهار داشت: سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸پل های ارتباطی مردم با شهرداری در كنار رسانه ها می توانند در تبدیل شهر تهران به شهر شیشه ای نقش مهمی را ایفا كنند.



 

1396/08/21
21:33:16
5.0 / 5
4997
تگهای خبر: فرهنگ , بهسازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۵
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس