یك عضو شورای اسلامی شهر تهران تاكید كرد

مهمترین چالش فرهنگی پایتخت

مهمترین چالش فرهنگی پایتخت به گزارش ال مور این عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش عدم پیوند مناسب میان شهر و شهروندان را مهمترین چالش فرهنگی كلانشهر تهران دانست.



محمدجواد حق شناس در گفت وگو با ایسنا، در تشریح مهمترین چالش فرهنگی شهر تهران اظهار داشت: تصور می كنم مهمترین مسئله فرهنگی كه در كلانشهر تهران وجود دارد عدم وجود یك پیوند مناسب میان شهر و شهروندان است. امروز متاسفانه پیوند و انسجام میان شهر و شهروندان آن وجود ندارد.

وی اضافه كرد: اگر شهری زنده می خواهیم كه فعالیت در آن جریان داشته باشد و با نشاط باشد، این امر مستلزم وجود شهروندانی مسئول و با نشاط است. شهروندانی كه در عین داشتن نشاط و مسئولین پاسخگو، در جهت بهبود شهر خود هم تلاشگر باشند.

وی تصریح كرد: بدون شك باید پیوند میان شهر و شهروندان تولید شود.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در مورد تغییر نام شورای شهر تهران و تغییر سردر آن اظهار داشت: این مسئله درخواست بوده و بحثی است كه در شورای چهارم هم توسط تعدادی از اعضای شورا پیگیری شده كه ظاهرا ریاست وقت شورا یعنی آقای چمران به دلایلی با این تغییر نام مخالفت می كرد.

وی اضافه كرد: به هر ترتیب این مورد به دوره پنجم شورا منتقل شد و در این دوره هم آقای خلیل آبادی به عنوان یكی از نمایندگان مردم تهران این مورد را پیگیری می كنند.

وی ادامه داد: نهایتا مقرر شد مبحث به كمیسیون حقوقی واگذار شود و این كمیسیون با حضور آقای خلیل آبادی این مسئله را پیگیری و نهایتا تصمیم گیری دقیق انجام شود. بدون شك هر نتیجه ای كه توسط كمیسیون حقوقی اتخاذ شود به شورا می آید و بر مبنای آن عمل خواهیم كرد.



 

1396/08/27
21:39:27
5.0 / 5
4558
تگهای خبر: فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۲
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس