تخریب بنای تاریخی در میدان قیام تهران

تخریب بنای تاریخی در میدان قیام تهران به گزارش ال مور مدیربافت تاریخی شهرداری تهران از رسانه ها، مسوولان شهرداری و دلسوزان میراث فرهنگی برای ممانعت از تخریب بنای تاریخی در میدان قیام تشكر كرد.


علی محد سعادتی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اقدام شهرداری منطقه۱۲ برای تخریب ملك تاریخی ناایمن در میدان قیام، اظهار داشت: بعد از وصول گزارش در مورد احتمال تخریب ملك واقع در میدان قیام، به سرعت عوامل این مدیریت در محل حاضر و بعد از بررسی اولیه، مستندات و بررسی های لازم انجام و برای توقف تخریب با منطقه ۱۲ مكاتبه انجام شد و گزارش لازم به مراجع ذی ربط از جمله معاون شهرسازی و معماری عرضه شد.
وی اضافه كرد: سرانجام با حمایت بی دریغ علاقه مندان و حامیان میراث و هویت تهران و رسانه های هوشیار و بیدار این عرصه كه همواره چشمان بیدار و آگاه شهر هستند، دستور توقف از جانب مدیران ارشد شهرداری تهران صادر شد.
وی با اشاره به اینكه بنده به نوبه خود قدردان این هوشیاری، آگاهی و حمایت بی نظیر هستم و امیدوارم همواره مدیریت بافت و بناهای تاریخی تهران را در انجام رسالت خطیرش در تهران عزیز یاری كنند، اظهار داشت: در انتها از جناب آقایان دكتر حجت و دكتر رباطی معاون شهرسازی و معماری و معاون امور مناطق شهرداری تهران به جهت حمایت شان سپاسگزارم.


 

1396/09/02
13:45:10
5.0 / 5
4923
تگهای خبر: فرهنگ , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۲
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس