استاندار چهارمحال و بختیاری به مقام شهدای بروجن ادای احترام كرد

استاندار چهارمحال و بختیاری به مقام شهدای بروجن ادای احترام كرد ال مور: شهركرد – ایرنا – استاندار چهارمحال و بختیاری با حضور در گلزار شهدای بروجن و نثار گل و فاتحه به مقام والای شهیدان این شهرستان ادای احترام كرد.


به گزارش ال مور به نقل از ایرنا، اقبال عباسی روز پنجشنبه در اولین سفر رسمی خود به شهرستان بروجن به همراه نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی، تعدادی از مسئولان دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری با حضور در گلزار شهدای بروجن و اهدای گل بر قبور مطهر شهدا اظهار داشت: نثار خون شهدای انقلاب اسلامی و رشادت های جانبازان، آزادگان و ایثارگران نظام جمهوری اسلامی را برای همیشه در تاریخ دنیا و ایران بیمه كرد.
وی تصریح كرد: پیروزی ها و سربلندی های كنونی جمهوری اسلامی ایران در دنیا مرهون خون شهداء و از خودگذشتگی جانبازان، آزادگان و ایثارگران است.
وی خاطرنشان كرد: برنامه ریزی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بخصوص در میان نسل جوان باید جزو برنامه های اولویت دار مسئولان دستگاه های اجرایی فرهنگی باشد.
حضور در شورای برنامه ریزی و توسعه، شركت در شورای اداری و بازدید از برخی طرح های عمرانی شهرستان بروجن از دیگر برنامه های اولین سفر رسمی استاندار چهارمحال و بختیاری به این شهرستان به حساب می آید.
شهرستان بروجن در دوران دفاع مقدس 471 شهید تقدیم میهن اسلامی ایران كرده است.
بروجن در 60 كیلومتری مركز چهارمحال و بختیاری واقع است.
خبرنگار: وحید رئیسی دهكردی
7362/2097


1396/09/30
14:03:41
5.0 / 5
4916
تگهای خبر: فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس