برنامه كنسرت های پایتخت در هفته دوم آذرماه

برنامه كنسرت های پایتخت در هفته دوم آذرماه ال مور: در هفته دوم آذرماه، سالن های اجرای موسیقی هفته ای پر ازدحام و بدون تعطیلی خواهند داشت. در این هفته سپس مدتها سكوت از طرف هنرمندان موسیقی راك، گروه آرتامن در برج ازادی برای علاقه مندان موسیقی راك خواهد نواخت.


به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا، فردا 8 آذر علاقه مندان موسیقی برای انتخاب برنامه مورد نظر خود با چالش انتخاب برنامه روبرو خواهند بود چونكه در این روز اجرای همزمان هفت كنسرت در سبك های مختلف را خواهیم داشت.
در لحظه تهیه این گزارش، بلیط سه گروه موسیقی پاپ، سولد آوت (فروش كامل) شده است و مانند دو هفته گذشته، گوره موسیقی سیمین غانم موفق شده تا بلیطهای تمدید چند باره كنسرت خودرا پیش فروش كند.
در هشتمین روز آذر، كنسرت گروه سیمین غانم در تالار وحدت اجرا خواهد شد و همزمان با این اجرا مهدی جهانی در سالن میلاد نمایشگاه، سعید شربیانی خواننده موسیقی آذری در سالن امام علی، گروه موسیقی آرتامن در سالن كنسرت مجموعه فرهنگی برج آزادی، گروه حوسیان در خانه هنرمندان، گروه نوای باستان در تالار فرهنگ و هنر و اركستر چكاوك تنها چند ساعت سپس گروه سیمین غانم در تالار وحدت كنسرت خودرا اجرا خواهن كرد.
نهم و دهم آذرماه سالن میلاد نمایشگاه بین المللی میزبان هواداران گروه سون خواهد بود این گروه موفق شده تا با پیش فروش كامل بلیط های شب اول اجرای خود برنامه شب دوم خودرا برای یك سانس دیگر تمدید كند.
در نهم آذر كنسرت دیگری درخانه هنرمندان برگزار می شود و گروه كوچه باغ به سرپرستی شاهرخ سرلك در با هواداران موسیقی خود در این مكان دیدار خواهدنمود و در دهمین شب آذرماه گروه ضرب و فوت در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به اجرای برنامه خواهد پرداخت.
حمید هیراد خواننده پرحاشیه اینروزهای موسیقی پاپ در شب یازدهم آذر ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی كنسرت خواهد داشت و در لحظه تهیه این خبر این هنرمند موفق شده كلیه بلیط های این اجرا سولد آوت كند. سامان علی پور هم در دوازدهم آذر كنسرت خودرا در تالار وحدت برگزار خواهدنمود.
آخرین اجرای كنسرت در هفته پیش رو مربوط به گروه نهال كه اختصاص دارد كه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران اجرایی ویژه بانوان خواهد داشت.
همچنین مقرر است گروه دف نوازان سماع 11 آذر در تالار وحدت روی صحنه رود. سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران باز 13 آذر ماه میزبان كنسرت گروه اشكان ماهری خواهد بود.
هفته دوم آذر ماه هم مثل هفته قبل خود یكی از شلوغ ترین روزهای موسیقی ایران را شاهد خواهد بود. در این میان، شاید مهم ترین رویداد هنری در عرصه موسیقی ایران در بازه زمانی هفت روز آینده برای دوستداران موسیقی اركسترال ایرانی كنسرت گروه چكاوك در تالار وحدت و برای هواداران جریان موسیقی راك اجرای گروه ارتامن در برج ازادی و برای هواداران موسیقی آوانگارد اجرای گروه ضرب و فوت در فرهنگسرای نیاوران باشد.
فراهنگ**9494**9053


1397/09/08
15:34:38
5.0 / 5
4605
تگهای خبر: آینده , باغ , بانوان , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس