دیدار رییس پلیس پایتخت با حناچی

دیدار رییس پلیس پایتخت با حناچی ال مور: رییس پلیس پایتخت اظهار داشت: كاهش لطمه های اجتماعی و ترافیكی نیازمند همكاری پلیس و شهرداری است.


به گزارش ال مور به نقل از ایسنا، سردار حسین رحیمی در دیدار با پیروز حناچی شهردار جدید تهران در باغ نگارستان با اشاره به خدمات پلیس و شهرداری برای شهروندان، اظهار داشت: با هم افزایی و همكاری می توان لطمه های اجتماعی را ریشه یابی و كم كرد.

وی با اشاره به اینكه شهرداری و پلیس نهادهایی هستند كه بیشترین مسئولیت در اداره شهر و امور آنرا دارند، اظهار داشت: همه ما می دانیم كه خیلی از مأموریت های پلیس و شهرداری، نزدیك است و همكاری و هم افزایی بین پلیس و شهرداری می تواند خیلی از مشكلات اجتماعی و انتظامی را حل كند.

سردار رحیمی با تاكید بر اینكه حل مشكلات ترافیكی نیازمند همكاری و هم افزایی همه نهادهای مرتبط خصوصا، شهرداری و پلیس است، اشاره كرد: با وجود حجم بالای خودروها در معابر شهری بدون همفكری این دو نهاد، تسهیلات و نظم ترافیكی امكان پذیر نیست و هر تصمیمی در این حوزه باید در كمیسیون ها و شوراهای مربوطه اتخاذ شود.

وی با اشاره به سطح لطمه های اجتماعی و تاثیر آن بر مدیریت شهری، اشاره كرد: یكی از مسائل مهم در مدیریت شهری، سوژه لطمه های اجتماعی است و همه می دانیم كه این سوژه تك علتی نیست بلكه در ریشه یابی یك آسیب، به چندین علت می رسیم. بدین سبب موضوعی با این پیچیدگی، نیازمند نشست های تخصصی و مشترك سازمان های دخیل همچون پلیس و شهرداری است و نباید اجازه دهیم بعضی از لطمه ها به بحران تبدیل شوند و لازم است با اقدامات عملیاتی و جهادی موضوعات را حل و فصل نماییم.
دكتر حناچی باز به اهمیت وجود امنیت در جامعه و تلاش پلیس برای برقراری این نظم و امنیت اشاره نمود و از زحمات شبانه روزی مجموعه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قدردانی كرد.
درانتها این دیدار، رئیس پلیس پایتخت با اهدا لوح تقدیر به شهردار تهران، انتصاب وی را در سمت خطیر مدیریت شهری كلانشهر تهران، تبریك گفت.




1397/09/14
14:13:53
5.0 / 5
4692
تگهای خبر: باغ , تسهیلات , جامعه , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس