توزیع ۱۵ هزار حلقه لاستیك دولتی تا آخر آذر

توزیع ۱۵ هزار حلقه لاستیك دولتی تا آخر آذر به گزارش ال مور مدیركل اتحادیه تاكسیرانی های شهری كشور از توزیع ۱۵هزار حلقه لاستیك دیگر با نرخ مصوب و دولتی به رانندگان اطلاع داد و اظهار داشت: باید به رانندگان در هرجای كشور این اطمینان خاطر را بدهیم كه در حوزه تامین لاستیك با قیمت مصوب و دولتی دغدغه ای نداشته باشند، البته این امر منوط بر این است كه شهرداری شهر مربوطه نیازها را جمع بندی و برای اتحادیه تاكسیرانی ارسال نماید.



مرتضی ضامنی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینكه هم اكنون بازار فضای متلاطمی دارد و اجناس مصرفی خصوصا در حوزه خودرو از زمانی كه تولید می گردد تا زمانی كه به دست مصرف كننده برسد اختلاف قیمتی ۳۰ تا ۵۰ درصد با بازار دارد، اظهار نمود: از تكالیفی كه در این زمینه برعهده اتحادیه تاكسیرانی در جهت كمك به معیشت رانندگان است، رساندن اجناس از دست تولیدكننده به صورت مستقیم به مصرف كننده بوده كه به نظر می آید كمك خوبی خواهد بود.

وی افزود: اولویت در این اقدام با واگذاری لاستیك بود كه خوشبختانه یكی از شركت های تولید كننده داخلی (كویرتایر) این همكاری را با اتحادیه تاكسیرانی داشتند، ؛ به صورتی كه در گام اول توانستیم ۳۰ هزار حلقه لاستیك را توزیع نماییم و در مرحله دوم واگذاری لاستیك كه فرایند اداری آن هفته گذشته انجام شد، مقرر است ۱۵ هزار حلقه لاستیك دیگر تا آخر ماه جاری توزیع شود.

مدیركل اتحادیه تاكسیرانی های شهری كشور با اشاره به اینكه این طرح تداوم خواهد داشت اضافه كرد: باید به رانندگان در هرجای كشور این اطمینان خاطر را بدهیم كه در حوزه تامین لاستیك با قیمت مصوب و دولتی دغدغه ای نداشته باشند، البته این امر منوط بر این است كه شهرداری شهر مربوطه نیازها را جمع بندی و برای اتحادیه تاكسیرانی ارسال نماید تا اتحادیه لاستیك را با قیمت مصوب دولتی در شهرها تحویل رانندگان دهد.

به گفته وی، ۳۰ هزار حلقه لاستیك از اوایل آبان توزیع و ۱۵ هزار حلقه دیگر تا آخر آذر تحویل داده خواهد شد.این فرآیند تا زمان اشباع نیاز رانندگان متناسب با بیان نیاز شهرداری ها ادامه خواهد داشت.

توزیع «روغن موتور» در دستور كار اتحادیه تاكسیرانی

ضامنی اظهار نمود: می خواهیم در مرحله بعد توزیع روغن موتور را در دستور كار قرار دهیم و فراخوان روغن موتور را به شهرداری ها اعلام كردیم. شهرداری ها هم بایستی نیازها را جمع آوری و به اتحادیه تاكسیرانی ارسال نمایند و به محض اینكه به حد معقولی در جمع بندی نیازها رسیدیم این طرح هم به مرحله اجرا در خواهد آمد.

مدیركل اتحادیه تاكسیرانی های شهری كشور در انتها افزود: می خواهیم سایر اقلام مصرفی خودرو كه با بازار اختلاف قیمتی دارند در ماه های آینده لیست كرده و در اختیار سازمان ها و شهرداری ها قرار دهیم تا نیازها تامین گردد.




1397/09/23
17:28:34
5.0 / 5
4327
تگهای خبر: آینده , تولید , شهرداری , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس