ایرونیجات مسابقه تلویزیونی در پشتیبانی از كالای ایرانی

ایرونیجات مسابقه تلویزیونی در پشتیبانی از كالای ایرانی ال مور: شبكه «ایران كالا» در حال تولید مسابقه ای با نام «ایرونیجات» است كه با اجرای یك بازیگر به پشتیبانی از كالای ایرانی می پردازد.


به گزارش چهارشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، «ایرونیجات» به كارگردانی «رضا مهرانفر» و تهیه كنندگی «سیدحسین هادیان فر» در چارچوب یك مسابقه تلویزیونی 50 قسمتی تولید میگردد.
افراد با سنین مختلف در این مسابقه شركت كرده و ضمن رقابت برای تعیین نزدیكترین قیمت به قیمت واقعی كالاهای مختلف، جوایزی را باز دریافت می كنند كه موجب غافلگیری آنها خواهد شد.
«ایرونیجات» شامل بخشها و مراحل مختلفی خواهد بود و علاوه بر شركت كنندگان داخل استودیو، بینندگان باز از این جوایز سهمی دارند و می توانند با شركت در رقابت مخصوص خود در برنامه مشاركت مستقیم داشته باشند.
از اهداف «ایرونیجات» می توان به معرفی كامل و جامع كالاهای ایرانی و آشنایی مخاطبان با قیمتهای واقعی اجناس اشاره نمود كه البته تمام این ماجراها در چارچوب سرگرمی اتفاق می افتد.
این مسابقه این روزها در مرحله پیش تولید قرار دارد و بنا است یك بازیگر اجرای آنرا برعهده داشته باشد و در صورت قطعی شدن حضور او نامش اعلام خواهد شد، ضمن اینكه مسابقه مجری دیگری باز خواهد داشت كه بزودی انتخاب میگردد.
«ایرونیجات» بزودی وارد مرحله تصویربرداری میگردد تا در زمستان بعنوان آغازین مسابقه شبكه ایران كالا روی آنتن برود.
رضا مهرانفر قبل از این كارگردانی فصل اول و دوم مسابقه «كودك شو» را برعهده داشته و سیدحسین هادیان فر باز قبل از این بعنوان تهیه كننده و مجری طرح در پروژه های سینمایی و تلویزیونی حضور داشته است.
فراهنگ**9210** 1055


1397/10/12
14:23:27
5.0 / 5
4824
تگهای خبر: تولید , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس