كنگره شعر چله آفتاب در قزوین برگزار می گردد

كنگره شعر چله آفتاب در قزوین برگزار می گردد ال مور: رویداد هنری كنگره شعر ؛چله آفتاب؛ به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بهمن ماه امسال در قزوین برگزار می گردد.


به گزارش ال مور به نقل از ایرنا، این كنگره در محورهایی چون دستاوردهای انقلاب اسلامی، اقتدار و قدرت انقلاب اسلامی (یكی از قدرت های برتر دنیا)، استقلال و بستن راه سلطه زورگویان، تبدیل نظام طاغوتی به نظام مردم سالار، امنیت و اِشراف اطلاعاتی با وجود توطئه های فراوان، قدرت نرم و نفوذ انقلاب اسلامی در قلب های آزادی خواستار جهان برگزار می گردد.
الهام بخش بودن انقلاب در منطقه و جهان و امیدبخشی به مستضعفان عالم، عزت بخشی به شیعه در جهان و شناساندن فرهنگ امام و امت در جهان، تضعیف جریانات تكفیری و پیشگیری از قدرت گرفتن آنها، احداث موج اسلام خواهی و توجه دادن جهان به اسلام و معنویت، زمینه سازی برای احداث تمدن نوین اسلامی و به چالش كشیدن تمدن غرب تربیت نسل جوان مومن انقلابی از دیگر محورهای این كنگره به حساب می آید.
ارتقای معنوی جوانان و حضور پرشور آنان در احیای شعائر اسلامی، هویت بخشی و احداث اعتماد به نفس و خودباوری ملی، فراهم كردن شرایط بروز استعدادها و شكوفایی آن، پیشرفت های علمی، محرومیت زدایی و توزیع امكانات در اقصی نقاط ایران و ارتقای جایگاه زنان و مادران و نمایش الگوی زن مسلمان به جهان از دیگر محورهایی است كه می توان به آن اشاره نمود.
علاقمندان جهت شركت در این كنگره آثار خودرا به شناسه qazvin_1357@ در شبكه های اجتماعی سروش، ایتا و تلگرام و یا از راه بازگشت حضوری به دبیرخانه كنگره به نشانی دبیرخانه خیابان بوعلی غربی، كوچه نوبهار، كوچه شهید روضه خوان، لبیك یا امام ارسال نمایند.
مهلت ارسال آثار به این كنگره كه صرفاً مختص شعرای استان قزوین است نهم بهمن ماه و اختتامیه آن باز 13 بهمن ماه خواهد بود.
7388*3013


1397/10/19
14:19:06
5.0 / 5
4633
تگهای خبر: جوانان , زنان , فرهنگ , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس