برگزاری انتخابات شورایاری ها، سپس ماه رمضان

برگزاری انتخابات شورایاری ها، سپس ماه رمضان ال مور: سخنگوی شورای شهر تهران از برگزاری انتخابات شورایاری ها از ماه رمضان آگاهی داد.


علی اعطا در گفت و گو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت برگزاری انتخابات شورایاریها با اشاره به اینكه آخرین جلسه كه مربوط به فراهم نمود مقدمات برگزاری انتخابات شورایاری ها پیش از شروع سال نو بود در فرمانداری تهران برگزار شد، اظهار داشت: در این نشست تصمیم برآن شد تا انتخابات شورایاری ها پس از ماه رمضان اجرا شود.

‎وی با اشاره به اینكه هماهنگی های لازم در این خصوص با فرمانداری انجام شده و معاون سیاسی فرماندار و نماینده وی در جریان برگزاری انتخابات هستند، افزود: درباب قوانین و مقررات در رابطه با برگزاری انتخابات شورایاری ها طرح دو فوریتی در شورای شهر به تصویب رسید كه بر طبق آن باید انتخابات شورایاری ها تا آخر تیر ماه اجرا شود.

‎اعطا اضافه كرد: در جلسات گوناگون جزئیات این طرح با حضور میرلوحی، میلانی و مسجد جامعی مورد بررسی قرار گرفت تا در نهایت جزئیات این طرح به صورت دو فوریت به شورای شهر ارسال شود و در صورت موافقت اعضا به تصویب برسد تا انتخابات شورایاری ها وارد فاز اجرایی شود.

عضو كمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران بابیان اینكه جلسات هماهنگی با معاون اجتماعی شهرداری تهران برگزار شده، اظهار داشت: بخش اجرایی برگزاری این انتخابات بر عهده این معاونت است و در همین راستا جلسات هماهنگی هم با معتمدین محلات به منظور آماده سازی هیات نظارت بر برگزاری انتخابات تشكیل شده است.



1398/01/19
14:17:37
5.0 / 5
4632
تگهای خبر: شهرداری , شهرسازی , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۴
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس