جمع آوری پل گیشا در انتظار چراغ سبز پلیس

جمع آوری پل گیشا در انتظار چراغ سبز پلیس به گزارش ال مور اعضای كمیسیون حمل و نقل و عمران شورای شهر تهران در مورد چرایی عدم جمع آوری پل گیشا توضیحاتی را عرضه كردند.


به گزارش ال مور به نقل از ایسنا، اواسط اردیبهشت ماه بود كه اعضای شورای شهر تهران در بازدید از پروژه راه اندازی زیر گذر گیشا، خبر از جمع آوری پل گیشا یا همان پل نصر دادند وافشین حبیب زاده روز یكشنبه 22 اردیبهشت اعلام نمود كه پل گیشا ظرف چند روز آینده شروع می شود و اظهار داشت: از چند روز آینده جمع آوری سازه پل قدیمی گیشا آغاز خواهد شد كه این روند حدود دو ماه به طول خواهد انجامید. پس از اجرای پروژه بخش های مورد نیاز پل قدیمی گیشا مجدد احیا خواهد شد.
وی با اشاره به احتمال بوجود آمدن مشكلات ترافیكی با برداشته شدن سازه قدیمی پل گیشا، اظهار نمود: تلاش شده تا با همكاری پلیس راهنمایی و رانندگی تدابیر لازم برای به حداقل رساندن مشكلات ترافیكی اندیشیده شود. ازاین رو تا زمانی كه عملیات خاكبرداری آغاز می شود، دسترسی های جدیدی در طول پروژه اضافه خواهد شد تا بار ترافیكی توزیع شود.
مردم تهران آماده بودند تا با پل نوستالوژیك گیشا خداحافظی كنند اما خبری از جمع آوری نشد و پس از آن هم خبر رسید كه هنوز دغدغه های پلیس برای گره های ترافیكی احتمالی بوجود آمده به دنبال برداشتن پل حل نشده و باید صبر كرد؛ اما محمد علیخانی رئیس كمیسیون حمل و نقل در گفتگو با ایسنا، با تاكید بر اینكه گیشا، منطقه پر تردد با حجم بالای ترافیك است؛ اظهار داشت: برداشتن پل گیشا یك نیاز است چونكه این پل حدود 40سال قدمت دارد و بررسی ها نشان داده كه نه تنها دیگر جوابگوی حجم ترافیك نیست بلكه ایمنی پل هم دارای ایرادات جدی است.
وی با اشاره به اینكه پل گیشا به مانند پل كریمخان، قابل مرمت، به سازی و تقویت نیست؛ اظهار داشت: هزینه كرد برای پل گیشا به صرفه نبود و بنابراین در بررسی های مهندسی مشخص شد كه ساخت زیر گذر بهترین گزینه است.
علیخانی با اشاره به اینكه دغدغه پلیس در مورد تشدید ترافیك این منطقه در زمان اجرای پروژه و برداشتن پل درست و به جاست اظهار داشت: مگر در زمان راه اندازی پل صدر با آن عظمت، بار ترافیكی نبود! می توان پروژه را هم اجرا كرد و این طور نیست كه نشود كاری كرد اما می بایست در ابتدا راه های جایگزین را به درستی پیدا كنند.
رئیس كمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران اظهار نمود: درست است كه اجرای پروژه زحمت دارد اما اگر این پل جمع شده و زیرگذر ایجاد شود مشكل همه شامل مردم، مدیریت شهری و حتی پلیس حل خواهد شد و راهش گرفتن جلوی پروژه نیست.
همینطور افشین حبیب زاده در گفتگو با ایسنا، در مورد چرایی برچیده نشدن پل گیشا و اعلام زمان های مختلف برای این كار اظهار داشت: پلیس اعلام نموده كه نیازمند بررسی بیشتر و اعلام نظر قطعی است كه برهمین اساس پلیس وقت بیشتری جهت بررسی وضعیت ترافیكی پس از برداشتن پل لازم دارد.
وی ادامه داد: به نظر می آید، پس از تعطیلات نیمه خرداد این كار (جمع آوری پل گیشا) عملیاتی خواهد شد.




منبع:

1398/03/10
13:44:59
5.0 / 5
4519
تگهای خبر: آینده , ساخت , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس