معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت كشور:

نظام برنامه ریزی در كشور مشكل دارد

نظام برنامه ریزی در كشور مشكل دارد به گزارش ال مور معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت كشور اظهار داشت: نظام برنامه ریزی در كشور مشكل دارد.


به گزارش ال مور به نقل از ایسنا، مهدی جمالی نژاد در مراسم رونمایی از برش منطقه ای برنامه میان مدت شهرداری مشهد كه در تالار شهر برگزار گردید اظهار نمود: برای رفع مشكلات شهری باید به دنبال علت ها باشیم، در كنار طرح آمایش سرزمینی، طرح آمایش شهری هم مطرح گردیده است كه می تواند در تعیین سرانه ها مؤثر باشد.

وی ادامه داد: اگر نظام برنامه ریزی شهری در كشور از جز به كل باشد بسیاری از مسائل و مشكلات موجود حل می شود.
جمالی نژاد بیان كرد: باید به روستاها و شهرهای توجه بیشتر داشت. شهرها و روستاهای كشور قابلیت ها و ظرفیت های مختلف دارند ولی از این ظرفیت ها استفاده نمی گردد.
وی خاطرنشان كرد: در كلانشهرها خیلی از برنامه ها به صورت متمركز اجرا می شود. اگر به روستاها توجه گردد شاهد مهاجرت نخواهیم بود.
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت كشور اظهار داشت: مدیریت واحد شهری در كشور بلاتكلیف مانده است. باید به سمت مدیریت هماهنگ پیش رویم تا دستگاه های اجرایی هماهنگ عمل كنند. با همدلی، رفاقت می توان بر مشكلات غلبه كرد. این شرایط در خراسان رضوی و مشهد به خوبی آماده است.



1398/04/21
14:23:26
5.0 / 5
4786
تگهای خبر: توسعه , شهرداری , مد , مهاجرت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۲
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس