حق شناس: برچسب شهید زدایی را به كسی نچسبانید

حق شناس: برچسب شهید زدایی را به كسی نچسبانید به گزارش ال مور رئیس كمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران عنوان نمود كه پروژه شهید زدایی نه به چمران و نه به قالیباف نمی چسبد.


به گزارش ال مور به نقل از ایسنا، محمد جواد حق شناس بامداد امروز با بیان این كه متاسفانه 20 روز است كه پروژه ای تحت عنوان شهید زدایی از تابلوهای شهر شكل گرفته كه دروغ است اظهار داشت: برخی ها چنان آی دزد – آی دزد راه انداخته اند كه برخی ها در شهرداری می گویند نكند كه درست باشد؟
وی با اشاره به اینكه شورای شهر تهران در دو سال قبل تنها 156 مورد نامگذاری داشته كه 38 درصد آن نامگذاری نام شهدای انقلاب و جنگ بوده است اظهار داشت: حتی بوستانهای بزرگ را هم به نام شهدا همچون شهید حججی در این مدت نامگذاری كردیم.
وی با بیلان این كه تابلوها قدیمی بوده اظهار داشت: تنها در تعداد انگشت شماری از تابلوها كه آن هم مربوط به سال 90 الی 91 بود كلمه شهید حذف شده.
وی با بیان این كه ما در بسیاری از حوزه ها با شورای چهارم و قالیباف مشكل داریم اما بالله و والله نه به چمران و نه به قالیباف شهید زدایی می چسبد اظهار داشت: حتی مخالفین رسمی نظام هم برای شهدا احترام قائلند و این شهید زدایی را به كسی نچسبانید.



1398/06/31
15:00:42
5.0 / 5
4223
تگهای خبر: شهرداری , فرهنگ , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۴
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس