گلایه هاشمی از كمبود سرانه های خدماتی در بعضی مناطق

گلایه هاشمی از كمبود سرانه های خدماتی در بعضی مناطق ال مور: رئیس شورای شهر تهران از كمبود شدید سرانه های خدماتی در بعضی مناطق تهران گلایه نمود.


به گزارش ال مور به نقل از ایسنا، محسن هاشمی بامداد امروز در ابتدای جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به یوم الله 13 آبان و گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: در هفته اخیر شاهد بارندگی های خوبی در سطح تهران بودیم كه بنابر گزارش سازمان هواشناسی میزان بارش ها نسبت به سال قبل بیشتر از 100 درصد و نسبت به بارندگی های 50 سال قبل حدود 250 درصد افزایش داشته است كه جای شكرگزاری دارد اما این حجم از بارندگی ها با زحمات خالصانه همكاران خدمات شهری خصوصاً پاكبانان به مسیل ها و مسیرهای روان آب های شهری هدایت شد كه اینجا لازم است از عزیزان مان در خدمات شهری و شهردار كه در روزهای تعطیل و عزاداری اختتام ماه صفر مشمول خدمت گذاری بودند، تقدیر كنم.
وی با اشاره به مشكلاتی كه در بعضی نقاط تهران بوجود آمد، اظهار داشت: عموما این مشكلات ناشی از رهاكردن زباله در جوی های خیابان و مسیرهای روان آب رخ داده كه یك معضل فرهنگی است و لازم است اقدامات تبلیغاتی و فرهنگی مان افزایش یابد. همین طور مشكل كمبود ظرفیت و كافی نبودن سیستم جمع آوری روان آب های شهری در بعضی نقاط شهر وجود دارد كه بایستی با پروژه های عمرانی و تكمیل تاسیسات شهری جبران شود.
رییس شورای شهر تهران با بیان این كه باید اذعان نماییم ما در تهران در بخش سرانه های خدماتی با كمبود جدی مواجه هستیم به شكلی كه متوسط سرانه های خدماتی فعلی تهران كمتر از نصف میزان استاندارد است، اظهار نمود: این كمبود در بعضی مناطق بسیار شدیدتر احساس می شود كه امیدوارم با همت و توجه معاونین شهردار این مساله رفع گردد.
هاشمی همین طور در ابتدای جلسه با حضور در جمع خبرنگاران تنها به پاسخ یك سوال اكتفا كرد و درباب انتشار خبری در خصوص این كه مدرسه غیرانتفاعی «روشنگران» متعلق به او است، اظهار داشت: این مدرسه متعلق به من نیست بلكه متعلق به همسر عمویم (محمد هاشمی) است.




منبع:

1398/08/12
14:57:15
5.0 / 5
4688
تگهای خبر: تبلیغات , خدمات , فرهنگ , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس