عضو شورای شهر تهران:

مردم صف خود از آشوب گران جدا كردند

مردم صف خود از آشوب گران جدا كردند ال مور: عضو شورای شهر تهران اعلام نمود كه در حوادث اخیر مردم صف خودرا از آشوبگران جدا كردند.


به گزارش ال مور به نقل از ایسنا، محمد میرلوحی بامداد امروز در حاشیه جلسه علنی شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران با بیان این كه ملت ما استحقاق استفاده از یك دموكراسی پایدار را دارند و مردم نشان داده اند كه پیشرو در گفتمان و گفت و گو هستند، اظهار داشت: متاسفانه شاهدیم كه گاهی یك سری مطالبات مدنی به واسطه برخی اشتباهات تبدیل به محلی برای فرصت طلبی عده ای می شود.
وی با بیان این كه ما در منطقه مزاحمینی داریم، اضافه كرد: منطقه ای داریم كه موجب می شوند در چنین فضای مطالبات مردمی به اغتشاش و آشوب كشیده شود اما باید این دو، صفشان از یكدیگر جدا شوند و باید برای این مساله فكری كرد تا مردم مجال گفتن حرف هایشان را داشته باشند.
میرلوحی با بیان این كه مردم در دی ماه سال 96 و در حوادث اخیر به خوبی صف خودرا از اغتشاشگران جدا كردند به شكلی كه اجازه فرصت طلبی به سودجویان را ندادند، اظهار داشت: از مردم تشكر می نماییم كه به صورت كاملا مسالمت آمیز حرفشان را زدند و صفشان را از افرادی كه قصد اغتشاش داشتند جدا كردند.
این عضو شورای شهر تهران با بیان این كه ما امروز در سطح شهر تهران و حتی در كل كشور با مشكل كمبود اتوبوس مواجه هستیم آن وقت عده ای به نام مردم و با نفوذ در صف مردم اتوبوس ها را به آتش می كشند، اظهار داشت: مردم باید بدانند كه امروز مدیریت شهری همه تلاش خودرا برای رفع نیازهای شهری به كار بسته و نباید اجازه دهند عده ای به نام مطالبات مردمی به امكانات شهری خسارت وارد كنند.





منبع:

1398/09/03
19:12:25
5.0 / 5
4355
تگهای خبر: مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۱
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس