كشف اجساد ۱۲ نفر به دنبال واژگونی قایق مهاجران در آب های ایتالیا

كشف اجساد ۱۲ نفر به دنبال واژگونی قایق مهاجران در آب های ایتالیا ال مور: غواصان گارد ساحلی ایتالیا روز گذشته (شنبه) اجساد هفت نفر دیگر را كه بعد از حادثه واژگونی قایقی حامل مهاجران از لیبی به ایتالیا غرق شده بودند، پیدا كردند.


به گزارش ال مور به نقل از ایسنا، این قایق پرازدحام در تاریخ ۲۳ نوامبر در نزدیكی ساحل جزیره "لامپدوسا" واقع در جنوب ایتالیا واژگون شده بود. ۱۴۹ نفر از این قایق نجات یافتند و به قول بازماندگان حدود ۲۰ نفر از سرنشینان مفقود شدند كه روز بعد پنج جسد در آب های این منطقه پیدا شده بود.
با عنایت به ۲۰ مفقود گزارش شده در این حادثه و ۱۲ جسدی كه تابحال پیدا شده، هشت مهاجر دیگر هم چنان مفقود باقی مانده اند. در حالیكه بعضی از رسانه ها از مشاهده هشت جسد در بستر دریا گزارش داده اند كه هنوز از داخل آب بیرون كشیده نشده اند اما گارد ساحلی ایتالیا اشاره ای به این مورد نكرده است.
این قایق ابتدا توسط قاچاقچیان انسان از لیبی حركت خویش را شروع كرده بود.
بنا بر گزارش نیویورك دیلی نیوز، طی چند سال قبل هزاران مهاجر در فاجعه ای مشابه جان باخته اند. صدها هزار نفر تلاش بر عبور از دریای مدیترانه و رسیدن به اروپا را داشته اند كه اغلب با قایق های كوچك این سفر خطرناك را ترتیب داده بودند.



1398/09/10
14:52:12
5.0 / 5
4314
تگهای خبر: مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۱
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس