پیشنهاد مسجد جامعی برای مشاركت شورایاران در تدوین بودجه 99 شهرداری

پیشنهاد مسجد جامعی برای مشاركت شورایاران در تدوین بودجه 99 شهرداری به گزارش ال مور عضو شورای شهر تهران خطاب به معاون شهردار درخواست نمود كه نظر مشورتی شورایاران در تدوین بودجه 99 شهرداری لحاظ شود.


احمد مسجد جامعی در گفتگو با ایسنا، با اشاره به نقش شورایاری ها در تدوین برنامه های شهری اظهار داشت: اخیرا نامه ای خطاب به مظاهریان معاون برنامه ریزی شهرداری تهران نوشتم و عنوان كردم كه می بایست از ظرفیت شورایاران در تدوین بودجه 99 شهرداری تهران استفاده گردد.
وی با اشاره به بند 6 بخش اول مصوبه «سیاست اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه سال 99 شهرداری تهران با عنوان جهت گیری سیاست ها و اولویت های بودجه در خصوص تدوین بودجه با مشاركت فعال و بهره گیری از نظر شورایاران» كه در شورای شهر مصوب شده است، افزود: در این مصوبه به موضوعاتی چون تمركز زدایی از مناطق و توجه به سیاست های ناحیه محوری و محله محوری با تاكید بر مشاركت شهروندان در اداره امور شهر از راه شورایاران هم توجه شده است.
مسجدجامعی اضافه كرد: در این نامه از معاون شهردار خواستم كه سازوكار مناسب برای دریافت نظر مشورتی اعضای شورایاری های محلات در فرایند تنظیم بودجه در سطح مناطق فراهم گردد و بگونه ای كه بودجه سال 99 با اجبار پیوست نظر مشورتی شورایاران در سطح ناحیه و دیده شدن اولویت های پیشنهادی آنها تدوین شود.



1398/09/19
15:07:38
5.0 / 5
4130
تگهای خبر: بودجه , شهرداری , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۲
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس