تنفس هوای نامطلوب در تهران برای سومین روز پی در پی

تنفس هوای نامطلوب در تهران برای سومین روز پی در پی ال مور: برمبنای اعلام شركت كنترل كیفیت هوای تهران، كیفیت هوای پایتخت برای سومین روز پی در پی در شرایط نامطلوب قرار دارد و پیش بینی می شود كه این شرایط كماكان ادامه داشته باشد.



به گزارش ال مور به نقل از ایسنا، پیش بینی های انجام شده در شركت كنترل كیفیت هوای تهران نشان میدهد كه طی امروز (۱ دی) در بیشتر مناطق پایتخت كیفیت هوا به سبب حاكمیت جو پایدار در محدوده شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار می گیرد.

سكون جو همراه با وارونگی دما در ساعات بعد ازظهر، شرایط مناسب جهت پراكندگی آلاینده ها را محدود می كند و در بعضی مناطق كیفیت هوا در شرایط نامطلوب باقی می ماند بدین سبب همزمان با افزایش ترافیك شبانگاهی بر غلظت ذرات معلق افزوده می شود و كیفیت هوا در بیشتر مناطق در وضعیت ناسالم خصوصاً برای گروه های حساس قرار می گیرد.

طی بامداد فردا (۲ دی) نیز با آغاز تردد خودرو ها شاهد افزایش غلظت آلاینده ها در بیشتر مناطق پایتخت خواهیم بود كه برقراری شرایط نامطلوب را به دنبال دارد. عدم وزش باد مؤثر طی روز نیز پراكندگی آلاینده ها را محدود می كند و كیفیت هوا در مناطق پرتردد در وضعیت نامطلوب باقی خواهد ماند.

در برخی ساعات بعد ازظهر فردا (۲ دی) افزایش نسبی و موقتی سرعت باد تا حدودی از غلظت آلاینده ها می كاهد اما در اواخر وقت با كاهش سرعت باد، تجمع ذرات معلق ناشی از تردد خودرو ها و برقراری وضعیت ناسالم خصوصاً برای گروه های حساس دور از انتظار نیست.

بر اساس اطلاعات شركت كنترل كیفیت هوای تهران، كیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته پایتخت منتهی به ۸ بامداد امروز با میانگین ۱۳۸ در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار داشت و كیفیت هوای الان نیز با میانگین ۱۲۷ همچنان در شرایط ناسالم برای گروه های حساس است.





منبع:

1398/10/01
11:35:36
5.0 / 5
4134
تگهای خبر: شركت , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس