تاكید استاندار بر ضرورت تدوین و اجرای طرح های كاربردی در حوزه كاهش لطمه های اجتماعی

تاكید استاندار بر ضرورت تدوین و اجرای طرح های كاربردی در حوزه كاهش لطمه های اجتماعی ال مور: ایسنا/قم استاندار قم بر لزوم اجرای طرح های كاربردی در حوزه كاهش لطمه های اجتماعی تاكید نمود.


به گزارش ال مور به نقل از روابط عمومی استانداری قم دكتر سرمست استاندار قم در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان كه در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد، با اشاره به سیاست استان بر اجرای طرح های عملیاتی و كاربردی در زمینه كاهش لطمه های اجتماعی، اظهار نمود: دستگاه های استان در كنار وظایف ذاتی خود نگاهی جامع به پیش گیری از لطمه های اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر اختصاص دهند.

استاندار قم اجرای طرح نماد در مدارس استان در موضوع آموزش و كاهش لطمه های اجتماعی و به ویژه سوء مصرف مواد مخدر را مورد توجه قرار داد و افزود: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی دراین زمینه پیگیری های لازم را صورت دهد.

سرمست نقش محوری معلمان در این طرح را از نقاط قوت آن دانست و افزود: جایگاه ویژه معلم در آموزش و پرورش و ارتباط مناسب با دانش آموزان در موفقیت این طرح اثرگذاری مثبتی دارد.

وی با تاكید بر نقش سازمان های حامی در این طرح، اشاره كرد: یكی از لطمه های كه ممكنست در اجرای طرح بروز كند تخریب شخصیت دانش آموزان مساله دار و درگیر معظل مواد مخدر است كه باید از هرگونه انگ زنی به این دانش آموزان پرهیز شود.

گفتنی است طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان (نماد) در چهار گام آموزش، تشخیص و غربال گری، ارجاع، و گام مددكاری و درمان با هدف توانمند كردن و ارائه خدمات حمایتی به دانش آموزان اجرا می شود و در این راستا، آموزش های تخصصی لازم به والدین، معلمان و دانش آموزان ارائه می شود.



منبع:

1398/10/29
23:56:19
5.0 / 5
4147
تگهای خبر: آموزش , خدمات , درمان , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۲
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس