شهردار خبر داد:

اسكان سرنشینان ۲۰۰ خودرو در چهار مركز استقرار اضطراری اراك

اسكان سرنشینان ۲۰۰ خودرو در چهار مركز استقرار اضطراری اراك به گزارش ال مور ایسنا/مركزی شهردار اراك اظهار داشت: شب گذشته به سبب حجم بالای بارش برف سرنشینان 200 خودرو در چهار مركز استقرار اضطراری اراك اسكان داده شدند.


محمد كریم شفیعی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به خدمات رسانی مجموعه شهرداری از ساعات آغازین بارش برف در اراك بیان كرد: همزمان با آغاز بارش، برفروبی معابر درجه یك و درجه دو و كمربندی ها سطح شهر اراك توسط نیروهای خدماتی شروع شد.
وی با اشاره به آماده باش سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری و استقرار كیسه های نمك در این ایستگاه ها برای ارائه و توزیع در میان شهروندان، اظهار داشت: عملیات برفروبی با كمك ۸۰۰ نفر از نیروهای خدماتی شهرداری طی ۲۴ ساعت اخیر انجام شده است، همین طور باتوجه به حجم بارش ها، چهار ایستگاه برای استقرار ضروری در نظر گرفته شد كه بر طبق آن ۲۰۰ خودرو به همراه سرنشینان اسكان داده شدند.
شفیعی اظهار نمود: میزان برف به قدری بود كه برای جلوگیری از شكسته شدن درختان از روز گذشته تابحال ۸۵ نفر در سطح شهر مشغول برف تكانی درختان هستند و در كنار آن خودرو های برفروبی و پاكسازی معابر به كمك ماسه های محلول در مایع به جهت سرعت در آب شدن برف ها مبادرت به برفروبی معابر كردند.
وی تعداد خودرو برفروب كه ازشب گذشته تا بامداد فعال بودند را ۹۰ دستگاه بیان كرد اظهار داشت: از ۵ بامداد به میزان نیروی خدماتی، ماشین آلات برفروبی و نیروی برف تكان فعال در شب گذشته، نیرو و تجهیزات تزریق شد چونكه حساسیت معابر و ترددهای بعد از اتمام برف بیشتر است و به صورت مستمر ایستگاه های آتش نشانی از كیسه های نمك شارژ می شوند.
شهردار اراك با اشاره به اینكه طبق اعلام هواشناسی درباب سرد شدن هوا، تمام تلاش بر این است كه تا عصر امروز یخ زدگی معابر تحت كنترل درآیند، اضافه كرد: اگر احیانا یخ زدگی معابر در شامگاه پنجشنبه(امشب) حادث شد، اكیپی كه شب گذشته در سطح شهر فعال بودند باردیگر بكار گیری می شوند تا مشكلی در تردد به ویژه در كمربندی ها و خیابان های درجه یك بروز نكند.
شفیعی افزود: شب گذشته هیچ انسدادی در معابر گزارش نشد، شاید در بعضی از مناطق به دستور پلیس راهور دقایقی تردد متوقف گردید، اما هیچ انسداد و قفل شدگی در خیابان ها نداشتیم و امروز نیز تردد در خیابان ها در جریان بود.



1398/11/04
23:45:21
5.0 / 5
4176
تگهای خبر: ایمنی , جشن , خدمات , دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۲
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس