شهردارمنطقه ۱۲ تهران:

مقاوم سازی و بازسازی بنای میدان قیام در اولویت است

مقاوم سازی و بازسازی بنای میدان قیام در اولویت است ال مور: شهردارمنطقه ۱۲ تهران با تشریح آخرین وضعیت ملك معروف به كفش ملی در میدان قیام اظهار داشت: این ملك اكنون تحویل كارشناسان كفش ملی شده است تا طرح پیشنهادی خویش را در خصوص مقاوم سازی و مرمت بنا تهیه و به قید فوریت به میراث فرهنگی استان تهران ارائه كنند تا بعد از بررسی تخصصی در میراث فرهنگی نتیجه به شهرداری منطقه ۱۲ اعلام گردد.


به گزارش ال مور به نقل از ایسنا پیمان حسین محسنی اضافه كرد: شهرداری تهران در حفظ آثار و ابنیه تاریخی همواره پیشقدم بوده است.
وی در ادامه اظهار داشت: ناایمنی ملك میدان قیام سبب مخاطره جدی برای شهروندان است و در این رابطه اقدام سریع توسط مالك یا مالكین جهت رفع خطر با عنایت به گزارشات كارشناسی سازمان مدیریت بحران و دیگر نهادهای مرتبط لازم است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲ تهران، محسنی در انتها اظهاركرد: مرتبط با ملك كفش ملی، مالكین با هماهنگی میراث فرهنگی امكان تهیه طرح های قابل اجرا جهت مقاوم سازی و مرمت را دارند و شهرداری منطقه ۱۲ طبق ضوابط و مقررات به محض دریافت تاییدیه طرح توسط میراث فرهنگی نسبت به صدور مجوز لازم اقدام خواهد نمود.



1396/10/29
18:29:20
5.0 / 5
5193
تگهای خبر: شهرداری , فرهنگ
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۵
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس