تشریح جزئیات طرح ترافیك مخصوص روزهای كرونایی پابتخت

تشریح جزئیات طرح ترافیك مخصوص روزهای كرونایی پابتخت ال مور: مدیر واحد ساماندهی طرح ها و محدوده های ترافیكی شهرداری تهران از اجرای طرح های ترافیكی پایتخت با شیوه جدید مخصوص روزهای كرونایی آگاهی داد.


عمار سعیدیانفر در گفت و گو با ایسنا، با اعلام خبر اجرای طرح های ترافیكی از شنبه۲۳ فروردین اظهار داشت: بر طبق مصوبه ستاد ملی كرونا ساعت كاری ادارات از ساعت ۷ الی۱۴ تعیین شده است، بنا بر این تصمیمات شورای ترافیك نیز در امتداد این تصمیمات ستاندن شد.
وی با اعلان اینكه برمبنای مصوبه شورای ترافیك تهران، از شنبه ۲۳ فروردین طرح ترافیك از ساعت ۷: ۳۰ بامداد تا ۱۹ پس از ظهر اجرا می شود. اظهار داشت: طرح ترافیك و آلودگی هوا از ساعت۷: ۳۰ تا ۱۹ اجرایی می شود و از ساعت ۱۴ تا ۱۶ به شهروندان فرصت دو ساعته داده خواهد شد كه افراد شاغل در طرح های ترافیكی از داخل طرح فقط یكبار به صورت رایگان بیرون بروند.
وی اضافه كرد: این طرح منطبق با ساعت كاری ادارات و شاغلین است كه براین اساس در ساعت ۱۴ تا ۱۶ نیز امكان یكبار خروج رایگان وجود داشته باشد و این مسأله برای افرادی كه با ماشین شخصی در محل كار حاضر می شوند مناسب می باشد.
سعیدیانفر با اعلان اینكه از روز شنبه ۲۳ فروردین ماه، شهروندان باید در كارت شهروندی خود حداقل ۵۶ هزار تومان اعتبار داشته باشند؛ اظهار داشت: درصورت عدم موجودی در حساب شهروندی، طرح ترافیك با ضریب یك حساب می شود و در واقع ۲۰ درصد به ضرر آنها خواهد بود. در ضمن رزرو طرح ترافیك در هفته آینده الزامی نیست.




منبع:

1399/01/20
22:49:04
5.0 / 5
2985
تگهای خبر: آینده , شهرداری , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس