مشكل آب شهرك آپادانا قابل حل است

مشكل آب شهرك آپادانا قابل حل است به گزارش ال مور نایب رییس كمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، اظهار داشت: برمبنای توافق نامه‎ مدیریت شهری و آبفا، مشكل آب شهرك آپادانا قابل حل است.


به گزارش ال مور به نقل از ایسنا، معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، سید حسن رسولی رئیس کمیته تشکیلات و منابع انسانی شورا، احمد مسجد جامعی رئیس ستاد هماهنگی شورایاری شهر تهران و سید آرش حسینی میلانی نایب رئیس ستاد هماهنگی شورایاریها و رئیس کمیته محیط زیست شورا بمنظور بررسی و رفع برخی معضلات شهرک آپادانا، از این شهرک واقع در منطقه ۵ شهرداری تهران بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید سید حسن رسولی بعد از استماع گزارش دبیر و اعضای شورایاری محله آپادانا درباب معظلات شهرک اظهار داشت: شهرک یکی از واحدهای تقسیمات کشوری مانند شهرستان و استان و شهر است. وقتی یک نقطه را شهرک می‎نامیم یعنی مرجع مدیریت آن بر طبق قانون هیئت مدیره است، مانند مناطق آزاد تجاری، مگر اینکه مانند شهرک واوان انتقال مسئولیت صورت بگیرد.

رسولی اضافه کرد: فرضا اگر بخواهند حتی یک سانتیمتر از این زمین ورزشی شهرک را در اختیار سرمایه گذار قرار دهند، این امر وظیفه هیئت مدیره شهرک است نه شهردار و شهرداری.

رسولی در ادامه و در امتداد رفع معضل روشنایی معابر و کمبود آب پیشنهاد کرد: برای رفع معضل آب شهرک، جلسهای با حضور شهردار منطقه ۵ مدیرعامل آبفای تهران و یکی از اعضای شورای شهر تهران برگزار شود، توافق نامه‎ای مدیریت شهری و آبفا امضا کرده اند که باتوجه به این توافق نامه قسمتی از مشکل آب شهرک آپادانا می‎تواند حل شود. در فضای سبز هم تامین آب بر عهده آبفا است و شهردار منطقه ۵ به نمایندگی از هیئت مدیره این مسئله را پیگیری کنند.

رسولی در ادامه اظهار داشت: شهردار و اعضای هیئت مدیره و شورایاری باید مرزها و حدود وظایف خودرا در جلسه‎ای که برگزار می‎شود، مشخص کرده و در نظر بگیرند. شهرداری به ازای عوارضی که می‎گیرد باید خدماتی عرضه نماید.

بنا بر گزارش معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، وی درباره جمع آوری نخالههای ساختمانی شهرک نیز اشاره کرد: شهرداری در قبال نخاله‎های ساختمانی حتی در مرکز شهر هم مسئولیتی ندارد و این امر برعهده هیئت مدیره شهرک است. اگر این تنوع فعلی در چارچوب یک سازمان واحد فعالیت کند می‎تواند قسمتی از مشکلات را حل کند.



1399/04/10
23:30:55
5.0 / 5
2260
تگهای خبر: بودجه , خدمات , ساخت , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس