رییس سازمان نظام پرستاری اعلام كرد

رصد روزانه میزان ابتلای پرستاران به كرونا

رصد روزانه میزان ابتلای پرستاران به كرونا به گزارش ال مور به منظور افزایش همراهی و همگرایی نظام پزشكی و نظام پرستاری در روایت كرونا، مدیران رویداد ˮكروناروایتˮ نظام پزشكی با محمد میرزابیگی رئیس كل سازمان نظام پرستاری دیدار كردند.


به گزارش ال مور به نقل از ایسنا، در این دیدار، دکتر مسعود حبیبی معاون اجتماعی و پارلمانی نظام پزشکی و دکتر محمد کیاسالار دبیر کروناروایت به تبیین اهداف و برنامه های رویداد "کروناروایت" پرداختند.
سپس محمد میرزابیگی، رئیس کل سازمان نظام پرستاری، ضمن تاکید بر لزوم روحیه همگرایی در حوزه بهداشت و درمان، اظهار داشت: سازمان نظام پرستاری کشور در ارتباط با ثبت فداکاری های کادر بهداشت و درمان و مستندسازی این جانفشانی ها اقداماتی انجام داده و در این رابطه جلساتی با بنیاد حفظ ارزش های دفاع مقدس برگزار کرده است.
وی ادامه داد: این سازمان از آغاز همه گیری کرونا با تاسیس سامانه صحت که از سه کلیدواژه صیانت، حمایت و تأمین تشکیل شده، میزان خدمت رسانی پرستاران، ابتلای آنها به کرونا و بستری شدن آنها را روزانه رصد می کند.
بنابر اعلام روابط عمومی کرونا روایت، میرزابیگی اظهار داشت: من تلاش شما برای روایت کرونا را تلاشی مقدس می دانم و سازمان نظام پرستاری در این حوزه از هیچ کمکی به سازمان نظام پزشکی دریغ نخواهد کرد.



1399/06/26
11:55:37
5.0 / 5
1414
تگهای خبر: درمان , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس