اجرای طرح ویژه جمع آوری كارتن خواب ها در منطقه ۱۹ تهران

اجرای طرح ویژه جمع آوری كارتن خواب ها در منطقه ۱۹ تهران به گزارش ال مور طرح ویژه جمع آوری و ساماندهی افراد كارتن خواب در محدوده منطقه ۱۹ شروع شد.


به گزارش ال مور به نقل از ایسنا و بنابر اعلام سایت شهر، علی توکلی شهردار منطقه اظهار داشت: این طرح از ۴ شنبه گذشته به صورت ویژه در کنار فعالیت مقابله با آتش افروزی ها در محدوده خلازیل اجرا و طی این گشت ها نزدیک به ۲۰ کارتن خواب جمع آوری شدند.
او با اشاره به استمرار این طرح در منطقه با عنایت به فرارسیدن فصل سرما و تجربه موفق سال قبل اضافه کرد: به منظور اجرای این طرح هر شب سه گشت از سازمان رفاه و خدمات اجتماعی با همراهی نیروهای یگان ویژه منطقه، عوامل شهرداری نواحی و مددکار با گشت زنی در محدوده خلازیل افراد معتاد و کارتن خواب را جمع آوری و به منظور ساماندهی و اسکان به مددسرای مهر منتقل می کنند.
توکلی تصریح کرد: طرح جمع آوری و ساماندهی کارتن خواب ها هر شب توسط عوامل ۱۳۷ منطقه و از راه گشت های سازمان رفاه و خدمات اجتماعی به طور مستمر انجام می شود و شهروندان منطقه هم می توانند به منظور تسریع در فعالیت ساماندهی افراد کارتن خواب، موارد مشاهده شده را به سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند.
به قول این مسئول، مددسرای منطقه ۱۹ در بزرگراه شهید کاظمی واقع شده است که ظرفیت پذیرش ۱۰۰ نفر را دارد و ضمن پوشش بخش قابل توجهی از مراجعین به صورت خود معرف، هرشب هم افراد شناسایی شده طی گشت های سازمان رفاه و خدمات اجتماعی به این مکان منتقل می شوند.




منبع:

1399/08/13
13:07:13
5.0 / 5
1349
تگهای خبر: خدمات , سایت , شهرداری , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس