رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر كرج:

اتوبوس های كرج كم و تاكسی ها احساس مسئولیت نداشتند، از كرجی ها عذرخواهی می كنم

اتوبوس های كرج كم و تاكسی ها احساس مسئولیت نداشتند، از كرجی ها عذرخواهی می كنم ال مور: رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر كرج، كمبود اتوبوس و نبود احساس مسئولیت رانندگان تاكسی را یكی از علل تولید مشكل در حمل و نقل مسافران هنگام بارش برف و یخبندان بعد از آن عنوان نمود.


عزیز صدرنژاد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در مورد وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی كرج و معضلاتی كه در ایام برفی و یخبندان بعد از آن به وجود آمد اظهار داشت: ما تا پیش از این حدود 1500 اتوبوس در اختیار داشتیم اما اكنون تعداد اتوبوس های فعال در كرج به 520 دستگاه رسیده است.
صدرنژاد اضافه كرد: در هر حال با همین تعداد معدود اتوبوس تلاش كردیم كمبود تاكسی را جبران نماییم اما حدود 25 درصد كمبود احساس شد. به خاطر معضلاتی كه در این روزها در كرج به وجود آمد شرمنده مردم هستیم و از مردم كرج عذرخواهی می نماییم.
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر در ادامه با اشاره به اینكه حدود 13 هزار تاكسی در سطح كرج فعالیت دارد تصریح كرد: متاسفانه تعداد زیادی از رانندگان تاكسی احساس مسئولیت نكرده و بدون توجه به اینكه جزئی از ناوگان حمل و نقل عمومی هستند وظیفه خویش را در این روزها انجام ندادند.
صدرنژاد اضافه كرد: یكی از مسائلی كه سبب چنین اتفاقی شد واگذاری نادرست امتیاز تاكسی بود، قبلا به افرادی كه شغل های دیگری داشته اند تاكسی واگذار شده و همین باعث مختل شدن عملكرد تاكسی ها در چنین روزهایی می شود، ازاین رو هم اكنون واگذاری خط و واگذاری تاكسی به كسانی كه دارای شغل هستند ممنوع و دنبال این هستیم كه تاكسی های واگذار شده به افراد شاغل را پس گرفته و به افراد بیكار بدهیم.
این مسئول با اشاره به اینكه یك مكانیزم برای اجبار تاكسی ها به فعالیت در چنین شرایطی باید طراحی شود تصریح كرد: احیانا با رانندگان خاطی هم برخورد شود.
صدرنژاد در ادامه با اشاره به افزایش قیمت تاكسی های اینترنتی اعلام نمود: در بعضی موارد افزایش 100در صدی هم مشاهده شده بود، این افزایش قیمت بطور قطع غیرقانونی است و پیگیر این مورد هم هستیم.
وی د از ساماندهی 200 نفر در راه مانده در ایام اخیر توسط سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر اطلاع داد و اظهار داشت: یك خانم آبستن كه در برف گرفتار شده بود هم توسط خودرو گشت ما به بیمارستان منتقل شد.



1396/11/11
15:30:07
5.0 / 5
4482
تگهای خبر: مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس