رشته های جدید فنی و حرفه ای در استان اردبیل دایر شد

رشته های جدید فنی و حرفه ای در استان اردبیل دایر شد ال مور: اردبیل - مدیركل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل اظهار داشت: با افزایش اعتبارات تملك دارایی های این اداره كل امسال امكان افزایش رشته های جدید آموزشی متناسب با نیاز این استان فراهم گردید.


به گزارش ال مور به نقل از ایرنا، محمد پورقلی روز شنبه در آئین معارفه رئیس جدید مركز آموزش فنی وحرفه ای خلخال اضافه كرد: همینطور با خرید 10 دستگاه خودرو شاسی بلند برای مراكز آموزش فنی و حرفه ای مركز و شهرستان ها، امكان آموزش تعمیرات این نوع خودروها به كارآموزان رشته اتومكانیك خودرو بوجود آمده است.
او با اشاره به اینكه امسال 116 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی به اداره كل مركز آموزش فنی و حرفه ای استان تخصیص یافته، اظهار داشت: امسال 18 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملك دارایی های استان و با توجه ویژه فرمانداران شهرستان ها در جلسات شورای برنامه ریزی به این مركز تخصیص یافته كه این میزان در مقایسه با سال قبل 6 میلیارد ریال افزایش نشان داده است.
وی اظهار نمود: امسال تعهد آموزش سه میلیون و 600 نفر ساعت سالانه و هم تعهد 18 هزار نفر دوره محقق شد.
او همینطور به فعالیت 191 آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد در استان اشاره نمود و اظهار داشت: تعهد امسال این آموزشگاه ها هم آموزش 2 میلیون نفر ساعت است كه بخش مهمی از تعهد سالانه این آموزشگاه ها محقق شده است.
وی تشریح كرد: مركز آموزش فنی و حرفه ای خلخال از مراكز بسیار موفق و برتر استان اردبیل در دستیابی به تحقق كار آموزی در محیط های كار واقعی و بر مبنای برنامه اقتصاد مقاومتی دولت می باشد.
او اضافه كرد: مركز خلخال موفق به دستیابی به 67 درصد از تعهد سالانه خود امسال شده است.
در این مراسم با تقدیر از شادمان روشندهی، حبیب پانه پور بعنوان سرپرست جدید مركز آموزش فنی و حرفه ای خلخال معرفی گردید.
23 مركز ثابت با ظرفیت 168 كارگاه ثابت آموزش فنی و حرفه ای در استان اردبیل فعالیت دارند.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018


1396/11/28
14:12:07
5.0 / 5
4594
تگهای خبر: مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۴
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس