معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش عنوان كرد

نقش دولت دوازدهم در حوزه جوانان

نقش دولت دوازدهم در حوزه جوانان ال مور: معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش اظهار داشت دولت یازدهم با مجموعه ای از اقدامات تلاش كرد تا پیوندهای گسسته اجتماعی را بازسازی كند و آسیبهای اجتماعی رشدیابنده را كنترل كند، شواهد نشان از موفقیت نسبی هر یك از این دومقوله مهم حیات اجتماعی دارد.


به گزارش ال مور به نقل از ایسنا، محمد رضا رستمی در كانال تلگرامی خود نوشت: «دولت یازدهم با مجموعه ای از اقدامات تلاش كرد تا پیوندهای گسسته اجتماعی را بازسازی كند و آسیبهای اجتماعی رشدیابنده را كنترل كند. شواهد نشان از موفقیت نسبی هر یك از این دومقوله مهم حیات اجتماعی دارد.

سرمایه اجتماعی نشاط، امید، اعتماد و مشاركت در ایام انتخابات ریاست جمهوری نیز به طور محسوسی با افزایش مواجه بود.

اكنون كه در مقدمات شكل گیری دولت دوازدهم هستیم، به نظر می رسد ماموریتی اساسی تر از حفظ و ارتقای سرمایه های اجتماعی در ۴ سال آینده وجود ندارد. همراهی و همدلی مردم در ۴ سال گذشته نقطه قوت و موفقیت دولت یازدهم بود.

نباید نادیده گرفته شود كه آسیب دیدن هر یك از آن سرمایه ها، سبب بروز روند نزولی مشاركت نخبگان اجتماعی و اقتصادی در توسعه كشور خواهد شد.

وظیفه سنگینی كه كارگزاران دولت با اهتمام به آن، مانع از بسط افسردگی سیاسی، افسردگی اقتصادی، افسردگی اجتماعی و ... می شوند و این شرایط به رشد نشاط و امید و سرزندگی در عموم می انجامد.»
 

1396/05/27
01:00:19
5.0 / 5
5367
تگهای خبر: جوانان , جامعه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۵
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس