باران هوای تهران را پاك كرد

باران هوای تهران را پاك كرد ال مور: مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شركت كنترل كیفیت هوای تهران اظهار داشت: نتایج پیش بینی كیفیت هوا برای امروز ( ۲۷ فروردین ماه)نشان دهنده برقراری شرایط كیفی هوای سالم در پایتخت است. این شرایط كمابیش فردا ادامه دارد و برخی ساعات بخصوص صبحگاه همراه با وزش باد نسبتا شدید و بارندگی خواهد بود.


حسین شهبازی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینكه هم اكنون میانگین كیفیت هوای تهران با شاخص ۵۰ در شرایط پاك قرار دارد، اظهار نمود: نتایج پیش بینی كیفیت هوا برای امروز (۲۷ فروردین) نشان دهنده برقراری شرایط كیفی هوای سالم در پایتخت است. این شرایط كمابیش فردا (۲۸ فروردین ماه) ادامه خواهد داشت و انتظار می رود وضعیت كیفیت هوای اغلب مناطق شهر تهران تا فردا در شرایط سالم قرار داشته باشد.
این كارشناس شركت كنترل كیفیت هوای تهران اظهار نمود: به تدریج در روز چهارشنبه (۲۹ فروردین ماه) از میزان ناپایداری جوی كاسته خواهد شد و برای برخی ساعات وزش باد موثربه بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه و بارش پراكنده و خفیف پیش بینی می گردد.
وی تصریح كرد: دمای تهران طی دو روز آینده روند افزایشی خواهد داشت.
شهبازی در انتها اظهار داشت: بر مبنای نتایج پارامترهای هواشناسی پیش بینی شده برای ایستگاه مهرآباد، با برقراری شرایط جوی ناپایدار طی امروز بارش باران و وزش باد نسبتا شدید به بزرگی ۵ تا ۸ متربرثانیه از سمت نواحی غربی - جنوب غربی در بعضی ساعات انتظار می رود.



1397/01/27
15:57:16
5.0 / 5
4228
تگهای خبر: مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس