معاون استاندار قم:

تقاضای برگزاری رویداد فرهنگی قم از 10 كشور مطرح گردیده است

تقاضای برگزاری رویداد فرهنگی قم از 10 كشور مطرح گردیده است ال مور: قم- معاون هماهنگی امور زائران استانداری قم اظهار داشت: تقاضا برای برگزاری رویداد فرهنگی اقتصادی قم از 10 كشور مختلف به استانداری این استان رسیده و امیدواریم بتوانیم این رویداد را با شرایط مطلوب در كشورهای مختلف برگزار نماییم.


به گزارش ال مور به نقل از ایرنا، یونس عالی پور روز یكشنبه در جلسه هم اندیشی با مسئولان شركت كننده در هفته فرهنگی اقتصادی قم در لبنان، اضافه كرد: هم اكنون برگزاری هفته فرهنگی اقتصادی در كشورهای عراق، عمان و روسیه مصوب شده و برگزاری این رویداد در هفت كشور دیگر در دست بررسی می باشد.
وی ابراز امیدواری كرد: با برنامه ریزی مناسب و هماهنگی با مسئولان كشوری، بتوان در مدت 2 سال آینده، 10 رویداد فرهنگی اقتصادی قم را در كشورهای مختلف برگزار نمود.
وی افزود: تقاضای استانداری شهر بعلبك و همینطور چند شهر دیگر كشور لبنان و روسیه همچون تقاضاهایی است كه تابحال مطرح شده و باید مورد بررسی قرار بگیرد.
عالی پور با بیان این كه برگزاری رویداد فرهنگی اقتصادی قم در شهر نبطیه لبنان به الگو تبدیل گشته است، اظهار داشت: آنچه كه در این شهر انجام شد، با استفاده از رسانه ها به خوبی تبلیغ و برجسته گردید و در كشورهای دیگر هم نمود خوبی داشت.
وی بیان كرد: هفته فرهنگی اقتصادی قم در شهر نبطیه لبنان با ده ها رویداد فرهنگی همچون هفته فیلم و برنامه های گروه تواشیح قمر بنی هاشم كه رویدادی قرآنی بود، برگزار گردید كه مورد استقبال قرار گرفت.
وی تصریح كرد: ظرفیت های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی قم بیش از این است كه باید در رویدادهای بعدی بتوانیم با به كارگیری همه ظرفیت ها، رویدادهای بزرگ تری خلق نماییم.
در این جلسه كه با حضور مدیران استان، محمدمهدی شریعتمدار رایزن فرهنگی ایران در لبنان، احمد كحیل شهردار نبطیه و هیات همراه و شركت كنندگان در هفته فرهنگی و اقتصادی قم در لبنان ترتیب یافت، بر گسترش روابط بین 2 شهر قم و نبطیه تاكید شد.
به گزارش ال مور به نقل از ایرنا، برگزاری هفته فرهنگی قم كه در اواخر اردیبهشت ماه امسال در شهر نبطیه لبنان برگزار شد، فصل جدیدی از روابط فرهنگی و اقتصادی میان قم و نبطیه را آغاز كرد؛ با گذشته حدود 2 ماه از برگزاری این نمایشگاه، تابحال چندین جلسه در قم و نبطیه برای استمرار و گسترش روابط میان 2 شهر مهم برگزار گردید كه سفر شهردار و رئیس شورای شهر نبطیه و همینطور مسئول شهرداران حزب الله در جنوب لبنان گام عملی دیگری در تعمیق این روابط است.
مسئولان شهر نبطیه لبنان عصر چهارشنبه هفته گذشته در سفری چهار روزه به قم ضمن دیدار با مسئوولان استانی، از توانمندی های اقتصادی و فرهنگی قم همچون شهرك های صنعتی و كارگاه های تولید صنایع دستی بازدید نمودند.
/2085/ 1175


1397/04/24
14:11:09
5.0 / 5
4341
تگهای خبر: فرهنگ , مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۱
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس