هاشمی به ایسنا اعلام كرد

برگزاری بهتر عملیات اربعین در سال های آتی

برگزاری بهتر عملیات اربعین در سال های آتی به گزارش ال مور، به نقل از ایسنا رئیس شورای شهر تهران از كاهش هزینه های غیررسمی در مراسم اربعین امسال اطلاع داد.


محسن هاشمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بازدید اخیرش از اقدامات شهرداری تهران در نجف اشرف اظهار داشت: برپایه بازدید صورت گرفته و گزارشی كه مسئولان شهرداری در شهر نجف عرضه كردند، امسال حدود ۱۲۰۰ نیروی عملیاتی شهرداری در سه شهر نجف، كربلا و كوفه مستقر هستند كه بر این اساس ۵۰۰ نیرو در نجف، ۶۰۰ كارگر در كربلا و ۹۰ نفر از نیروهای خدماتی هم در شهر كوفه مشغول به عرضه خدمات به زائران هستند.
وی با اشاره به اینكه شهرداری تهران عملكرد خوبی در خدمت رسانی به زائران داشته است، اظهار داشت: در جلساتی كه با حضور مسئولان شهردرای تهران، نجف و كربلا برگزار شده تقسیم وظایفی صورت گرفته؛ به گونه ای كه نظافت و پاكسازی اطراف حرم تا شعاع دو كیلومتری به عهده شهرداری تهران گذاشته شده است كه نیروهای خدماتی هم با جدیت در حال انجام این مهم هستند.
رئیس شورای شهر تهران در مورد هزینه های عملیات اربعین هم با اشاره به اینكه امسال با كاهش هزینه های غیررسمی و كاهش حاشیه های فعالیت در افزایش بهره وری بیشتر گام موثری برداشتیم، اظهار داشت: امیدواریم در سال های آتی با تعامل خوبی كه بین مسئولان ایرانی و دو شهر نجف و كربلا بوجود آمده و همینطور بحث انتقال زائران از سه مرز مهران، شلمچه و چذابه خدمت رسانی بهتری داشته باشیم.
وی با اشاره به اینكه حدود دو میلیون زائر ایرانی برای حضور در اربعین حسینی به كشور عراق وارد شدند كه بخش زیادی از آنها را شهروندان تهرانی تشكیل می دهند، اظهار داشت: شهرداری تهران خدمت رسانی به زائران حسینی را به عنوان یك گام كوچك با افتخار انجام داده و امیدواریم در سال های آینده این خدمات بهتر، با بهره وری بیشتر و عملكرد ارتقا یافته تری ادامه یابد.
به گزارش ال مور به نقل از ایسنا، محسن هاشمی به همراه محمد سالاری و مجید فراهانی از دیگر اعضای شورای شهر در قالب هیاتی به عراق سفر كردند تا از نزدیك در جریان اقدامات شهرداری تهران برای پوشش اربعین حسینی قرار گیرند.


 

1396/08/18
18:59:45
5.0 / 5
4932
تگهای خبر: مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس