وزیر كشور خبر داد

تكمیل 2700 واحد مسكن موقت در مناطق زلزله زده كرمانشاه

تكمیل 2700 واحد مسكن موقت در مناطق زلزله زده كرمانشاه ال مور: وزیر كشور از تكمیل 2700 واحد مسكن موقت تا كنون در مناطق زلزله زده اطلاع داد و اضافه كرد: 6000 واحد هم فونداسیون آنها تكمیل شده است و امیدواریم برابر وعده قرارگاه خاتم الانبیا ظرف 45 روز هر 8000 واحد مسكن موقت تكمیل شود.



به گزارش ال مور به نقل از ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه جلسه شورای عالی مدیریت بحران كشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه امروز ستاد مدیریت بحران با حضور معاون اول رئیس جمهور آقای جهانگیری تشكیل شد كه در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت توسط استاندار عرضه شد. همینطور گزارشی توسط آقای تابش در مبحث مسكن های موقت و دائم عرضه شد.

وی اضافه كرد: سپاه هم گزارشی بعنوان مسئول مسكن موقت عرضه كرد كه مسئولیت این كار با قرارگاه خاتم الانبیاء است. جمع بندی جلسات این شد كه در حوزه های مختلفی كه هم اكنون مورد نیاز در مناطق زلزله زده است همچون كمك های بلاعوض و دادن تسهیلات برای امر زیربنایی و همینطور كمك های صنفی و كشاورزی نهایی شود.

وی ادامه داد: بر مبنای زمانبندی كه برای ساخت مسكن های موقت توسط قرارگاه خاتم الانبیاء مشخص شده بود از 8000 مسكن موقت كه قرار بود ظرف 45 روز ساخته شود تا كنون 2700 مورد تمام شده و 6000 مورد هم فونداسیون آن تكمیل شده و بقیه مسكن ها هم در زمانبندی تعیین شده به اتمام خواهد رسید.

وزیر كشور با اشاره به اینكه ساخت واحدهای موقت در شهر بر عهده ارتش قرار گرفته است، اضافه كرد: از 2000 واحدی كه ارتش باید می ساخت اعلام آمادگی كردند كه ظرف 35 روزی كه وعده داده بودند به اتمام خواهد رسید. امیدواریم این واحدها در زمانبندی اعلام شده به اتمام برسند.

با شتاب بیشتری به تألمات و نیازهای زلزله زدگان پاسخ دهیم



وی تصریح كرد: خانواده هایی كه در شرایط كنونی مصدوم و فوتی دارند و دارای تألمات روحی هستند با وجود هوای سرد زمستانی تحت فشارهای روحی قرار خواهند داشت. بنابراین ضمن دعوت آنها به صبر از همكاران خود می خواهیم با شتاب بیشتری به تألمات و نیازهای آنها پاسخگو باشند و واحدهای تعیین شده در موعد مقرر تحویل داده شود.

وزیر كشور تصریح كرد: در جمع بندی این جلسه آقای جهانگیری تصمیمات را به ستاد واگذار كرده اند تا اقدامات مد نظر هر چه زودتر انجام شود كه ما امیدواریم در جهت خدمت رسانی به مردم هر چه سریعتر بتوانیم اقدامات لازم را انجام دهیم.




1396/09/24
13:13:38
5.0 / 5
4456
تگهای خبر: مد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۴
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس