درخواست از استانداران برای پشتیبانی از مشاغل خانگی و صنایع دستی تولیدی زنان

درخواست از استانداران برای پشتیبانی از مشاغل خانگی و صنایع دستی تولیدی زنان به گزارش ال مور مشاور وزیر كشور در امور زنان و خانواده از استانداران سراسر كشور خواست از مشاغل خانگی و صنایع دستی تولیدشده توسط زنان در استان ها؛ حمایت كنند.


به گزارش ال مور به نقل از ایسنا، فریبا نظری مشاور وزیر كشور در امور زنان و خانواده، از استانداران سراسر كشور درخواست نمود به منظور پشتیبانی از مشاغل خانگی و صنایع دستی هر استان خصوصاً تولیدات زنان، با ابلاغ به تمامی دستگاه های اجرایی استان؛ مقرر نمایند برای اهدای هدایای غیر نقدی در مناسبت ها و تقدیر از گروه های مختلف مانند: كارمندان، ایثارگران، ورزشكاران، نخبگان و سایر موارد، از محصولات تولیدی زنان خصوصاً زنان سرپرست خانوار استان خود، خریداری و استفاده گردد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت كشور؛ نظری تاكید كرد: این اقدام در جهت حمایت اقتصادی و اجتماعی از زنان تولید كننده خصوصاً زنان سرپرست خانوار و توانمندسازی آنها درنظر گرفته شده است. علاوه بر این، خرید تولیدات زنان هر استان می تواند در تقویت مشاغل خانگی و حفظ و رونق تولید صنایع دستی بومی استان ها، نقش بسیار مؤثر و مثبتی داشته باشد.




1397/11/29
14:49:19
5.0 / 5
4693
تگهای خبر: تولید , خرید , زنان , صنایع دستی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات کاربران عزیز ال مور در مورد این پست
نظر شما در مورد این مطلب ال مور
نام:
ایمیل:
نظر شما:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵
Almor
almor.ir - حقوق سایت ال مور محفوظ و متعلق به مالک ال مور است

ال مور

فشن و کالاهای لوکس